Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell driver update tool

Pagina: 1
Acties:

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Hoi,

Moet een hele hoop laptops updaten van Dell, Latitude E6510's.

Ze hebben blijkbaar een tooltje maar die wil niet installen met de melding dat minimum .NET 3.5 SP1 nodig is maar die is geinstalled. (Volledig up to date MS updates)

Moet ik nou handmatig alle driver versies gaan vergelijken of is iemand dit al ooit tegengekomen.

Of is het zo dat de E6510 dit niet ondersteund of zo.

Had vroeger een Dell Vostro 1700, bij de pre installed Windows Vista had ik toen een Dell update tool draaien die wel werkte :p

Vind wel tools om Dell drivers te updaten op andere sites maar die lijken me nogal fishy ...

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
Windows 7?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Graviton12
yep, pro x64

Edit:
Ondertussen nog wat verder gezocht, ze hebben nog tools die compatible moeten zijn maar die ofwel niet installen, of moeten samenwerken met bv Altiris of wel installen maar nergens terug te vinden zijn.
Die dan eigenlijk online zouden moeten gaan en checken of de versie van de driver die je hebt de laatste is of niet ...
Cd's met laatste nieuwe drivers kan je ook nergens afhalen, lijkt wel alsof Dell support de laatste jaren serieus achteruit gegaan is imo.

[ Voor 96% gewijzigd door Graviton12 op 10-11-2011 13:23 ]

• Graviton12
ff kicken, weinig animo precies :p

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Drivers zijn te volatiel om voor elke wijziging een nieuwe CD te compileren. Die ga je dus niet vinden.

Welke tool van Dell heb je precies gebruikt, die info mis ik vooral in je start topic, naast andere info zoals aantallen.

https://discord.com/invite/tweakers

• Graviton12
OpenManagement Client Instrumentation
Client Configuration Toolkit
Client System Update
Client Configuration Utility
Dell System Software
Dell Version Inventory Collector

Tried em all, niks werkt van die dingen, ter info, Win7 x64 werd standaard erbij geleverd.
Pagina: 1