Advies: Marcel Wanders Domino speakerset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Er is een aanbieding bij de Rabobank, waar ik als studentje deze speakerset kan kopen van 100 euro voor 60 euro. Ze zien er zeker mooi uit, ze zijn erg dun en draadloos, maar de vraag is natuurlijk: is er iemand met ervaring wat betreft geluid?
Op de pricewatch is er niets te vinden en op internet zelf ook al zeer weinig over ervaringen, ze zijn 35W (vrij hard) en van een designer mag wel wat kwaliteit worden verwacht, maar dat wil nog niet zeggen dat ik blind zo'n set wil kopen. De prijs/kwaliteit verhouding is mij totaal onbekend en deze moet natuurlijk redelijk goed zijn, er zit daarnaast geen bassbox bij, wat niet erg is, maar dan moet de bass wel goed zijn. Zo zijn er nog wel wat dingetjes.
Enfin, lang verhaal, korte vraag: iemand ervaring hiermee? Zou mij en misschien andere tweakers helpen!
mvg Cies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Tsja, wat heet draadloos: veel batterijen, of stiekem toch een heleboel stroomstekkers die niet op de foto staan?
Als je niet perse draadloos nodig hebt: nooit aan beginnen! Geldt in principe voor elke keer dat je moet kiezen tussen bedraad of niet.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
draadloos is voor het versturen van het geluid, ik denk dat de stroom wel bedraad is, en sowieso kun je ze bedraad doen als je dat wilt...
maar toch bedankt. ik vrees dat er niemand is met ervaring met het geluid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Naast de discussie wel/niet bedraad moet je sowieso maar geen al te hoge verwachtingen hebben van het geluid. Voor dat geld krijg je sowieso geen topkwaliteit, maar even duur geprijsde setjes zonder 'designers' kenmerken zullen denk ik beter presteren vanwege het gebrek aan wireless faciliteiten en een dure handtekening.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nooit luidsprekers kopen zonder ze beluisterd te hebben.