Ha allen,
First of all, ik voel me echt geintimideerd als ik hier een topic open, alsof ik nu de grotemensenwereld der computerproblemen binnen stap, en ik hoop dat ik me aan alle regels houdt en dit op de goeie plek post, zo niet, excuses, ik weet niet waar ik beter antwoord kan verwachten dan hier
Het zit namelijk zo:
Ik heb gister m'n nieuwe PC in elkaar gezet (van de best buy guide van september geloof ik) en ik probeer er nu Windows 7 Ultimate 64 bit op te zetten, maar dat wil maar niet lukken. Als ik de bios open wil ik daar aangeven "boot from disc", maar de enige bootable device die 'ie ziet is mijn harde schijf.
Eigenlijk is dat mijn probleem in een notendop
Hier nog wat bijzonderheden:
Windows is niet legaal (shame on me), maar gebrand op een DVD-R.
DVD-brander doet het verder perfect.
Specs:
Processor: Intel Core i7 2600K Boxed
Moederbord: Asrock P67 Extreme4 Gen3
8 gig RAM
Videokaart: 2x Sapphire HD6950
DVD brander: Sony Optiarc AD-7260S Zwart
Laat de briljante oplossingen waarvan ik denk: "kijk, dat had ik nou nergens anders gevonden" maar komen
Alvast bedankt!
First of all, ik voel me echt geintimideerd als ik hier een topic open, alsof ik nu de grotemensenwereld der computerproblemen binnen stap, en ik hoop dat ik me aan alle regels houdt en dit op de goeie plek post, zo niet, excuses, ik weet niet waar ik beter antwoord kan verwachten dan hier
Het zit namelijk zo:
Ik heb gister m'n nieuwe PC in elkaar gezet (van de best buy guide van september geloof ik) en ik probeer er nu Windows 7 Ultimate 64 bit op te zetten, maar dat wil maar niet lukken. Als ik de bios open wil ik daar aangeven "boot from disc", maar de enige bootable device die 'ie ziet is mijn harde schijf.
Eigenlijk is dat mijn probleem in een notendop
Windows is niet legaal (shame on me), maar gebrand op een DVD-R.
DVD-brander doet het verder perfect.
Specs:
Processor: Intel Core i7 2600K Boxed
Moederbord: Asrock P67 Extreme4 Gen3
8 gig RAM
Videokaart: 2x Sapphire HD6950
DVD brander: Sony Optiarc AD-7260S Zwart
Laat de briljante oplossingen waarvan ik denk: "kijk, dat had ik nou nergens anders gevonden" maar komen