Toon posts:

compu-beurs goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou was er recent in Rotjeknor een computerbeurs en saai als ik ben, ben ik niet gegaan.
Nu begin ik spijt te krijgen....

Zijn de prijzen daar lager dan in de prijswatch?
Is het echt waar???(nee toch..!)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

Dreamer

Foutje

ik moet je teleurstellen ze zijn meestal wel wat lager dan de pricewatch

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:34

hilgo

Clear your mind of can't.

En heel soms heb je echt stunt aanbiedingen. Zo heb ik mijn ECS socket A bordje voor 125 pieken uit Leiden mogen meenemen en zag ik laatst in Utrecht IBM 45 gig HD's liggen voor 255 pieken. En da's toch lekker shoppen :)

Discogs

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

PPFFFFFf, het is niet de moete waard om er na toe te gaan.

Prijzen liggen echt niet veel lager.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Nee prijzen liggen niet veel lager... Maar meestal wel rond dezelfde prijs.. Ik ga er wel eens heen als het in Utrecht is.. Dat heb ik liever dan dat ik iets onder rembours bestel ergens in Groningen....

BTW HCC is wel veel goedkoper...

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 17:46
Hmm vaak zijn de prijzen nog hoger als bij de goedkoopste in de pricewatch en zijn van die hele vage bedrijven wie je alleen op beurzen ziet wie helemaal geen homepage enz hebben

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beurs is zeker de moeite waard want:

- laagste prijzen zijn **soms** een beetje lager dan in pricewatch (vooral HDD en RAM)
- 1x reizen voor 30 winkels ipv niet reizen en 10x verzendkosten, danwel het hele land afkarren.
- leuke dingen die je in 'gewone' winkels niet zo tegenkomt.
- echte stunts (IBM 17" .25 DPI monitor, nieuw 575,-, dat soort dingen)

Oslik blyat! Oslik!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Verkopen ze op zulke beursen ook oude pc's?
Ik ben namelijk op zoek naar de volgende onderdelen:

(hint!:P)
P200 non-MMX
Edo ram
mini tower kassie.

Whatever.

Verwijderd

Ik denk niet dat beurzen goedkoper zijn over het algemeen. Alleen grotere beurzen zoals de HCC enzo zijn iets goedkoper denk ik.

Greetz

Verwijderd

Hallo, ik ging 6 jaar geleden al naar beurzen, daar kocht je games voor de helft of goedkoper.
Hardware was er ook veel goedkoper en alle nieuwe stuff.
Nu kwam ik laatst op de HCC dagen, en wat zag ik daar: Dure games, dure hardware, old stuff. Er zijn af en toe wel eens aanbiedingen, maar dat zijn meestal oudere spullen.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Soms ben je beter af op een beurs, soms ook weer niet. Let iig op de volgende zaken:

1. Waar komt die toko vandaan? (ivm garantie en dergelijke)
2. Naamsbekendsheid (zie punt 1)
3. Hoeveel geld ben je kwijt aan parkeren en de toegang? Het lijkt me een beetje naar dat je voor een 'korting' van 10 piek al 25 guldens kwijt bent om sowieso op de beurs te verschijnen.

Ow en beursen zijn gewoon gezellig (kom eens achter die PC vandaan! :)) en voor oude prut maak je op een beurs meestal ook een goede kans van slagen!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

het is al gezegd, maaar mijn ervaring is dat 60% vage kraampjes zijn van doebie doo bedrijfjes uit de achterhoek of erger nog....
uit duitsland!!!
De beste beurs is de HCC, alhoewel dat ook niet meer is wat het was.
Ik moet wel toegeven dat er soms een aanbieding tussen zit die erg aantrekkelijk is....
Ouwe zooi is wel vaak uitgebreid aanwezig!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het maakt idd wel uit waar je naartoe gaat-

HCC rules (uiteraard)
PC-Dump (in A'dam), en de grootste Computerexpo gevallen (R'dam, Utrecht en A'dam) zijn ook goed.

Eindhoven en Groningen gaan wel, Rijswijk zit op het randje, maar liever ga ik naar de grotere.

Echte voordeel van een beurs is om alles op een locatie te hebben. Hoe groter, hoe beter dus.

Heb zelf 5 systemen voor mensen op beurzen gekocht, en altijd zat ik een paar 100 gulden onder de beste pricewatch prijzen. Het loont het natuurlijk minder als je alleen een muis gaat halen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1