automatisch inloggen op portal

Pagina: 1
Acties:

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
ik zit met een vrij lullig probleem en ik hoop dat ik hem hier goed neerzet, zoniet mag een mod die graag voor mij even verplaatsen naar de juiste plek.

ik heb momenteel internet via een portal, enorm simpele pagina met wat regels tekst en 2 vakjes voor username en wachtwoord. puntje probleem is echter dat na een uurtje of wat (tijd is zeer variabel, kan soms wel 4 uur zijn) de verbinding er weer uit word gegooid en je weer opnieuw in moet loggen. duidelijk erg irritant als je uitzending gemist aan het streamen bent, gamen of een beetje groot bestand aan het downloaden bent.

ik heb al zitten zoeken naar programma's die automatisch op portals kunnen inloggen maar ik kom niet veel verder dan scripts zoals zeroshell auto login die echter eenmalig werken. ik zoek een programma die bijvoorbeeld elke 5 sec google.nl pingt en zodra die een redirect krijgt naar de portal weer inlogt. geen één programma die ik kon vinden (er is al heel weinig over) kan zoiets.

zie ik iets over het hoofd of zoek ik gewoon verkeerd? ik ben echt niet op mijn achterhoofd gevallen (eigenlijk wel, meerdere malen zelfs maar das een ander verhaal O-) ) maar ik kan me slecht voorstellen dat er geen programma is die zo'n relatief simpele taak op zich kan nemen....

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
En iets van AutoIT dan? Volgens mij kun je dan ook "vrij" programmeren om allerlei taken te doen.