Toon posts:

Router

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste alle,

Sinds vandaag is me router overleden.
En mijn vraag is of jullie een goeie router kennen die minimaal 4 poorten heeft en niet al te duur is en ook nog wireless kan.

Mvg,
Ruben

Verwijderd

Kijk in de pricewatch en lees reviews.

Ze hebben bijna (dan niet allemaal) 4 lan poorten.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/662/wlan-routers.html

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 15:35 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:49
Welkom op GoT :w,

Hier is het de bedoeling dat je eerst zelf zoekt voordat je wat komt vragen :). Voor producten is er de Pricewatch. Speciaal voor jou een linkje naar de Pricewatch met wireless routers van goedkoop naar duur. Veel succes ermee!

Oh ja, en groeten op GoT? Dat hoeft niet :).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties maar ik had in pricewatch gekeken maar zelfs dan twijfel ik of die wel goed is of niet. maar ik heb nog geen reviews gelezen misschien is dat wel een goeie.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:49
De Pricewatch reviews zijn in mijn ogen best betrouwbaar. Daarnaast kun je ook kijken of er topics over zijn op GoT. Als laatste kun je natuurlijk kijken naar SmallNetBuilder. Deze site is specifiek voor (consumenten)netwerkapparaatuur. Waarbij vooral ook de focus op wireless gelegd wordt.

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:15
Ik kan een TP-Link WR1043ND aanbevelen: Hij kan standaard veel, snel, Gigabit, je kan er DD-WRT of OpenWRT op zetten en kost in de pricewatch volgens mij €45,-

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Inderdaad, met de TP-Link WR1043ND kan je je niet echt een buil vallen.

Maar goed: We verwachten wat meer inzet van de gebruikers op GoT. Reviews lezen kan iedereen. De betere routers hebben ook een betere score in de pricewatch.

Daarnaast zijn er meerdere reviewsites. Zoals SNB die alex3305 al aanhaalde.

Ik begrijp dat je een vraag had, maar dit soort boodschappenlijst-topics worden helaas gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.