Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Internet Explorer 9] Favorieten transparant

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Mijn opa heeft een raar probleempje waar ik zelf niet uitkom. Hij gebruikt Internet Explorer 9 op Windows 7 (64bit).

Hij gebruikt daarin regelmatig zijn Favorieten, die klikt hij vanuit het bovenste menu "Favorieten" aan en kiest dan de website die hij wil zien.

Maar sinds vanochtend heeft hij een vreemd probleem daarin: bij het uitklappen van een mapje, laat hij een transparant menu zien. De linkjes zijn nog wel aanwezig, want als je op de gok een favoriete website aanklikt, wordt hij gewoon geladen.

Ik heb een screenshot genomen:

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/3241/opatd.png

Ik heb de favorieten al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd zonder succes. Internet Explorer opnieuw installeren geeft de melding dat er al een nieuwere versie op zijn computer staat. Het gebeurd alleen in dit favorieten menu, bij extra/bestand/etc werken de mouse-overs gewoon goed. Iemand enig idee wat de fout is en hoe het op te lossen is?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Even Googlen levert mij de volgende twee resultaten op: answers.microsoft.com 1 en answers.microsoft.com 2, waarbij mij de tweede het 'juiste' antwoord lijkt. Er zijn dus in ieder geval meer mensen met hetzelfde probleem.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:15

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
alex3305 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:26:
Even Googlen levert mij de volgende twee resultaten op: answers.microsoft.com 1 en answers.microsoft.com 2, waarbij mij de tweede het 'juiste' antwoord lijkt. Er zijn dus in ieder geval meer mensen met hetzelfde probleem.
De eerste link had ik ook gevonden, maar leek me niet erg nuttig om op afstand 1 voor 1 de services aan te gaan zetten om te kijken waar het probleem zat.

De 2e komt in de buurt, alleen zoals daar beschreven lost het het niet op. Wel ben ik er daardoor achter dat het wel iets met rechten is. Als ik Internet Explorer als Administrator opstart, werken de favorieten wel. Op de normale manier opstarten werken ze niet. TENZIJ je het favorieten sterretje rechtsbovenaan aanklikt, dan werkt het wel gewoon.

Ik heb alle rechten vervangen zoals beschreven op website 2, maar het helpt dus niet.