Metamodbotje

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is er met dat ding aan de hand? Het jojoot heen en weer op 3 quantumniveaus naar het lijkt. Dan weer 0.25, dan weer 0.125 en dan weer 0.083 in totaal willekeurige volgorde.:? Aangezien de schepper ervan niet heeft aangegeven dat íe er iets mee doet of dat het enige logica heeft, vraag ik me werkelijk af wat dit betekent?

Is het na 6 maanden trollen-voeren uit op wraak? :o

* Delerium is bang ......

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is al 10 dagen zo, Femme schijnt er al wat weekjes mee bezig te zijn.

Overigens, dit hoort meer in het TMF-forum thuis...

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
hehe, als je adje wil bereiken post je echt liever in LA hoor wildhagen :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 21 maart 2001 19:23 schreef poohbeer het volgende:
hehe, als je adje wil bereiken post je echt liever in LA hoor wildhagen :)
Hmm, adjes zie ik hier de laatste tijd vrijwel niet hoor, denk dat je met ICQ-en of mailen meer kans hebt dan :)

Disclaimer: ja, dit mág je opvatten als een hint. Nee, dit HOEFT niet. Nee, dit is geen flame/troll of wat dan ook. Schrijver dezes neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor discussies voortkomende uit deze posting.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 21 maart 2001 19:22 schreef wildhagen het volgende:
Het is al 10 dagen zo, Femme schijnt er al wat weekjes mee bezig te zijn.

Overigens, dit hoort meer in het TMF-forum thuis...
Ik was hier al bang voor. Waarom moet al het Tnet gerelateerde zooi op TMF staan als de Tnet programmeur weigert zijn neus te laten zien op TMF :?. We leggen er ons bij neer en maken dan maar van TMF een broedkamer. Als het zover is dan pleuren we alles alsnog op LA.

Dat schijnt minder moeite te zijn als dat het opperhoofd ff feedback opzoekt bij 'TMFérs'.
Zowiezo dat het raar is, want na de scheitaward was de algemene conclusie dat Femme graag in contact bleef met zijn site.

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb eerlijkgezegd geen idee waarom de waarde zo kan flippen (voor iemand met veel moderaties).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 21 maart 2001 19:39 schreef Femme het volgende:
Ik heb eerlijkgezegd geen idee waarom de waarde zo kan flippen (voor iemand met veel moderaties).
Ook met weinig moderaties gebeurt dit. Zelf varieert-ie bij mij tussen de 0.200 en 0.989

Virussen? Scan ze hier!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Bij mij is ie nog nooit van de 0,000 af geweest. :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Over het op LA of TMF te posten van deze opmerking:
Mijns inziens hoort dit op LA, de kernbezigheid op TMF is: het bespreken, aan de kaak stellen en wat dan nog meer over moderaties van reakties geplaatst door geregistreerde EN ingelogde 'leden'.

Constateert iemand iets geks, anders dan dat een post naar zijn/haar mening niet op de juiste score/tag is gemodereerd (en dit niet komt door bugs/random features in het "systeem") dan is LA hét forum.

[(Zeg ik nou dat ik dit op TMF hoor te vinden :?, ik ben aan vakantie toe 8-)]
Pagina: 1