[Parallels] Vice City geeft videomemory-fout bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Hallo :)

Ik wou vandaag de nostalgie nog eens opsnuiven van Vice City.. 'Snel eens installeren' dacht ik. Helaas gaat het niet zo makkelijk... De installatie ging vlotjes maar bij het opstarten van het spel krijg ik de volgende melding:
Grand Theft Auto VC cannot find enough available video memory
En ja.. Daar stopt het dan. Laten draaien in compatibiliteitsmodus (640x480) heeft niet geholpen, net als het herinstalleren van de Parallels Tools. Veel andere ideeën heb ik (en het internet) niet..

Het OS dat ik draai is Windows XP en is naar mijn weten volledig up-to-date. Het host-OS is Lion.
Qua hardware probeer ik het te draaien op een 13" Macbook Pro uit begin 2011). Parallels heeft versienummer 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
staat 3D ondersteuning aan in je settings van je VM?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ge-wel-dig, ik heb zowat elke instelling van Parallels bekeken maarja... Het is erg stom maar dat deed dus de truk. Hartelijk bedankt voor het simpele, effectieve, snelle antwoord :)

Het probleem dat ik nu heb bij Vice City en San Andreas is dat de textures nogal verspringen. De kleuren veranderen elke 2seconden, niet echt leuk om te spelen zeker. Al zal dat niet te fixen zijn vrees ik

Een beetje wachten heeft dat probleem ook doen oplossen... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door filenox op 09-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 18:35
Je hebt die spellen ook voor Mac. Hoef je ze niet via Parallels te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Als het in Parallels werkt en ik de spellen al heb zie ik geen echte reden om het nog eens te kopen ;)