Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Thin Installer+ Update Retriever

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Zit met het volgende probleem. We hebben hier Lenovo Systemen. Op de server staat Lenovo Update Retriever die keurig alle updates binnenhaalt.

Ik wil ze dan laten downloaden met Thin Installer op de clients. Nu wil ik echter de volgende situatie creeren:

Er moet een bat file worden gemaakt die Thin installer opent, verbinding maakt met de repository en automatisch begint met het downloaden van de alle updates (critical, etc)

Er staan in de handleiding wel command lines die TI de updates laten downloaden, dus dat is het probleem niet zo. Het gaat erom; hoe maak ik zo'n bat file die dit kan?

Iets met start {Thin installer path}
En dan moet er verbinding worden gemaakt met de server, maar daar gaat het bij mij al mis.

Heeft iemand hier tips voor?

Groeten,
Daan

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Weet niemand hoe ik zo'n script maak? Of zit ik gewoon in het verkeerde forumdeel? :P

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe je een bat file moet maken kan je volgens mij zonder problemen vinden via google. We verwachten op GoT toch iets meer kennis dan dit. Het schrijven van een dergelijk scriptje hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Helemaal omdat je aangeeft dat je de commando's die je kunt gebruiken in de handleiding hebt staan. Als ik even google kom ik een commando tegen wat volgens mij precies doet wat jij wil, kwestie van in een bat file zetten en gaan.

GoT is niet de plek om te vragen of iemand een scriptje voor je kan maken. Mijn voorstel is dat je gaat googlen naar het maken van een bat file en dat je vervolgens aan de slag gaat om deze daadwerkelijk te maken. Als je hiermee tegen een (inhoudelijk) probleem aan loopt ben je van harte welkom om een topic te openen waarin je aangeeft waarmee je vastloopt. Als je de regeltjes doorleest weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.