Een paar opmerkingen over de a77 review die ik tijdens het doorlezen tegen ben gekomen 
De MR-stand bestaat al een behoorlijke tijd. De Sony a700 had deze 4 jaar geleden al, en de voorloper daarvan, de Konica Minolta Dynax 7D) had drie memory recall plekken op de mode dial zitten.Nieuw op de modusknop zijn de 3d-modus, de dedicated filmstand en de MR-stand,
Ben ik het niet mee eens, als a700 gebruiker ben je niets anders gewend. Ik heb met een a77 kunnen testen tijdje terug, en toen heb ik eigenlijk geen gebruik gemaakt van het top-LCD.Een groot gemis bij de A700 was de ontbrekende top-lcd.
De vrijgekomen ruimte van de pentaprisma is juist gebruikt om de AF sensor kwijt te kunnen. En het zou goed kunnen dat deze sensor module meer ruimte inneemt dan een meer gebruikelijke pentaprisma.Ruimte is er, door het ontbreken van een pentaprisma, immers genoeg.
Welk gemiddeld gebruik? Volgens de officiele test die elke fabrikant uitvoert, of hebben jullie een andere definitie? Mijn ervaring met de a77 is dat 1000 foto's te halen is op 1 enkele accu lading, en dat zonder al te zuinig te zijn qua display en evf gebruik.Bij gemiddeld gebruik gaat deze accu ruim 400 foto's mee.
Waarom wordt hier specifiek Olympus gemeld? Voor zover ik weet was Konica Minolta de eerste (dimage a1) met deze techniek van stabilisatie.Net als Olympus maakt Sony gebruik van een gestabiliseerde beeldsensor.