Fullscreen.net biedt Youtube partnering aan: ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
Gisteren kreeg ik een mailtje van Fullscreen.net, met daarin het volgende:
I work in new partner development at Fullscreen Entertainment, which is a web video start-up based in Los Angeles. We are impressed with the number of views your Youtube channel has received and would like to explore a YouTube partnership with you. You would become a full partner on YouTube meaning you would receive all of the benefits of being partner including monetization of your videos and branding options (header).

You will keep full ownership of your videos, and we pay you every month via PayPal. You would also have full access to an online dashboard to track your earnings along with other marketing opportunities. You are welcome to check out our website at http://fullscreen.net and also take a look link below of an article below which talks a little bit about Fullscreen and what we do. Please feel free to contact me if you have any questions.

http://adage.com/article/...sers-distributors/226881/
Goed, hoewel ik verbaast ben dat ze überhaupt mijn kaneel gevonden hebben vraag ik me af of dit eigenlijk zomaar mag. Van wat ik hier (https://sites.google.com/site/ytpartnercommunications) kan vinden is het toegestaan, maar het zou er op neer komen dat de inkomsten 50/50 verdeeld worden.

Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 09-11-2011 23:35 . Reden: ik was niet wakker :x ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Goed, na wat meer informatie nagevraagd te hebben bleek het toch allemaal vrij legitiem. Omdat ik vrij nieuwsgierig was en ik toch geen enorme omzetten met mijn Youtubekanaal haalde ben ik in zee gegaan met Fullscreen.net, wie weet dat het voor iemand anders dus een handig topic kan zijn.

De verdeling van de winst is 70/30 en je krijgt de mogelijkheid om in te loggen op een dashboard waarop je de verschillende advertenties kunt instellen. Naast de standaard Adsense zijn er ook mogelijkheden om deel te nemen aan programma's beschikbaar gesteld door grote adverteerders. De gemiddelde CPC ligt op ongeveer 25 eurocent, wat oploopt tot ~70 cent.

Voor de advertentieprogramma's verschilt het heel erg, van een aantal euro tot 25 euro, varierend van het resultaat van de clicktrough. Eigenlijk dus weinig nieuws onder de zon van wat je kan verwachten bij een dergelijk model.

Het contract wat je tekent heeft een initiële duur van twee jaar, waarbij men er vanuit gaat dat je twee video's per maand upload als minimum. Je kunt in overleg dit contact beëindigen op elk moment, of eenzijdig met een maand opzegtermijn.

Nu had ik al de mogelijkheid om advertenties op Youtube te gebruiken, dus moet ik ge-unlinked worden bij Youtube van mijn huidige Adsense account, om deze later weer te activeren. Betaling gebeurd overigens via Paypal bij 100dollar de maand nadat je de 100 dollar behaald hebt. Dit zijn precies dezelfde voorwaarden als Youtube zelf.

Er wordt van je gevraagd een verwijzing op je kanaal te maken naar Tiny Galaxy, wat uiteindelijk een soort van mobile gaming network moet worden.

Goed, mocht iemand vragen hebben hoor ik het graag, ben benieuwd wat er van gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Whoei, privéthread :D

Maar even een update. Inmiddels is mijn kanaal niet meer direct aan mijn adsense gekoppeld, maar gaat dit nu via Fullscreen. Is allemaal vlot verlopen, zonder veel inspanning. Nu is het wachten totdat Youtube de partnering activeerd, zodat ik een banner kan plaatsen. In die banner moet overigens een link naar Tiny Galaxy staan, zoals eerder vermeld.

Over de inkomsten kan ik nog weinig zeggen, op dit moment ligt het iets hoger als voorheen, maar kan ook liggen aan de content die geupload is. Zogauw ik meer weet over de inkomsten zal ik dat hier wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Nou, ik zou het iig interessant vinden om te zien hoeveel dit oplevert t.o.v. YouTube's partnering :)

Hoeveel views heb je ongeveer? En hoeveel levert dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Zeer interessant, wat is je YT kanaal precies?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Op dit moment zijn er wat problemen om mijn account los te koppelen van mijn Adsense account omdat ik daarvoor twee verschillende emailadressen gebruik. Foutje van Youtube wat nog voor nieuwjaar hersteld wordt, is me verteld.
PowerFlower schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:59:
Nou, ik zou het iig interessant vinden om te zien hoeveel dit oplevert t.o.v. YouTube's partnering :)

Hoeveel views heb je ongeveer? En hoeveel levert dat op?
Op dit moment ongeveer 2500 views per dag, wel met een stijgende lijn. Ben in januari begonnen en zit nu boven de 300.000 views, wat dus een gemiddelde van 800 views per dag geeft. De korte periode dat ik advertenties heb mogen voeren hebben me ongeveer 12 euro per maand opgeleverd, puur vanuit het Youtube kanaal.
Pietert schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:50:
Zeer interessant, wat is je YT kanaal precies?
YouTube: Kanaal van androidgamingnl - Gameplay video's van Android games. Bedoeling is om ook videoreviews te doen, maar ben geschrokken van mijn eigen uitspraak en niveau van Engels.

Pagina: 1