Vanaf volgende week breidt mijn DPM-park uit naar 7 HP G7 met 60TB (HP MDS600) storage elk. Ondanks dat ik de bestaande 2 servers al enkele maanden beheer heb ik nu pas mijn boek ontvangen van MS en nu duikt een verrassing op:
Dit lijkt me zoveel dat ik eens een kijkje kom nemen of hier nog System Center admins zitten die op een gelijkaardige schaal werken en hier een mening over hebben
De limiet van een enkele DPM server is 80TB, maar door designbeslissingen (3x11x2TB RAID5 + 2 hotspares) back ik 60TB per server op. Een realistische som van de RPV is dan 30TB, wat zou betekenen dat ik het virtueel geheugen zou moeten opschroeven naar (4x1.5)+60 = 66GB.DPM requires a pagefile size that is 0.2 percent the size of all recovery point volumes combined, in addition to the recommended size (generally, 1.5 times the amount of RAM on the computer). For example, if the recovery point volumes on a DPM server total 3 TB, you should increase the pagefile size by 6 GB.
Dit lijkt me zoveel dat ik eens een kijkje kom nemen of hier nog System Center admins zitten die op een gelijkaardige schaal werken en hier een mening over hebben