Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC COD: MW3

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord:
Manufacturer: Acer
Model: EG43M
Chipset: Intel P45/P43/G45/G43

Processor:
Pentium(R) Dual-Core CPU E6500 @ 2.93 GHz

Geheugen:
Type: DDR2
Size: 4096 MBytes

Grafisch kaart:
Name: Radeon HD 4650
Size: 1024 MBytes

Als ik COD:MW3 wil spelen, kan dat dan met deze pc? Of moet ik mijn pc hiervoor upgraden?

niHU

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 09:47
Ik denk dat hij wel gaat draaien, maar niet superlekker. De processor en grafische kaart worden een probleem en met name de grafische kaart denk ik.

Je zult hem op niet te hoge resolutie moeten draaien max. 1280 en de settings medium/low. Aangezien je online toch een beetje performance wilt hebben denk ik.

Succes..

Verwijderd

Topicstarter
Purejet schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:24:
Ik denk dat hij wel gaat draaien, maar niet superlekker. De processor en grafische kaart worden een probleem en met name de grafische kaart denk ik.

Je zult hem op niet te hoge resolutie moeten draaien max. 1280 en de settings medium/low. Aangezien je online toch een beetje performance wilt hebben denk ik.

Succes..
Ty!

Verwijderd

Purejet schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:24:

Succes..
Alleen de cpu is de bottleneck, zn grafischekaart is voldoende

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:16:
[...]

Alleen de cpu is de bottleneck, zn grafischekaart is voldoende
En ik durf toch echt het omgekeerde te beweren. Mijn E6600 (@ 3.2Ghz) is amper een bottleneck* voor mijn (flink overgeklokte) HD5770. En die is toch echt een heel stuk sneller als de HD4650 8)7..

Black Ops ging @ 52FPS stabiel (Niet getweaked, dus kon er waarschijnlijk wel meer uit trekken) bij mij op 1920x1080. MW2 kreeg nog een hele zut FPS meer.

Ik verwacht dat jij sowieso wel een speelbare 35-40FPS haalt op een beetje normale resolutie (1600x900) met redelijke instellingen. Al moet je er niet al te veel van verwachten.

* Bij CoD dan. Het verschilt per spel, maar verreweg de meeste moderne spellen leunen meer op het GPU als op de CPU.

Al begin ik het nu wel te voelen dat m'n C2D flink outdated raakt door bijv BF3 :/

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 09:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:21:
Als ik COD:MW3 wil spelen, kan dat dan met deze pc? Of moet ik mijn pc hiervoor upgraden?
Geen idee. Maar wat ik wel weet is dat we hier dit soort eenvoudige vragen niet zomaar gaan beantwoorden. Je kunt een heleboel zelf uitzoeken (en dat is verplicht volgens Het algemeen beleid), en als je wil weten wat je moet kopen voor die game, hebben we altijd nog de volgende handleiding: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Dit topic gaat op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.