hey mods,
nadat ik op een middag wat gespeeld te hebbenmet sketchupt, heb ik een PC ontworpen in de stijl van rietveld. (voor een impressie google op "stoel van rietveld" of "rietveld-schröderhuis")
deze ben ik in de verre toekomst van plan te gaan bouwen. Hieronder kun je een paar foto's van het sketchup model vinden. ik heb echter geen ervaring met het bouwen van cases, dus bij deze vraag ik om jullie kennis om mij verder te helpen!
Het model vind ik qua uitelijk mooi zo, maar ik weet niet of het uberhaupt haalbaar is.
dit zijn mijn ideeën over hoe ik het straks wil gaan doen:

PS: de foto's zijn thumbs, klik dus even door naar photobucket en klik er vervolgens nog een keer op de foto om het origineel te zien
nadat ik op een middag wat gespeeld te hebbenmet sketchupt, heb ik een PC ontworpen in de stijl van rietveld. (voor een impressie google op "stoel van rietveld" of "rietveld-schröderhuis")
deze ben ik in de verre toekomst van plan te gaan bouwen. Hieronder kun je een paar foto's van het sketchup model vinden. ik heb echter geen ervaring met het bouwen van cases, dus bij deze vraag ik om jullie kennis om mij verder te helpen!
Het model vind ik qua uitelijk mooi zo, maar ik weet niet of het uberhaupt haalbaar is.
dit zijn mijn ideeën over hoe ik het straks wil gaan doen:
- liefst zoveel mogelijk één soort materiaal, ik zat zelf te denken aan aluminium/metaal.
- er zittten gaten in het midden van de verticale plaat, zodat kabels van de PSU bij alle andere onderdelen kunnen komen, evenals de satakabels naar de HDDs
- doe moederbor backplate iets verhogen, zodat achter de backplate ruimte is om kabels weg te werken
- Geen mesh op zichtbare plekken, behalve de achterkant.(onderkant van onderste onderdelen kan dus wel)
- de onderdelen wil ik zoveel mogelijk op dezelfde plek houden.
- het zwarte deel van het moederbord zal nog ietsje hoger worden in verband met systeemkoelers ed.
- het gele deel van het moederbord wordt nog wat groter als het zwarte deel ook groter word.
- over de afdekking van de moederbord kant heb ik 2 ideeën. gewoon dichtmaken, of gekleurd plexiglas gebruikenzoals op de foto's is te zien bij het videokaart deel.

PS: de foto's zijn thumbs, klik dus even door naar photobucket en klik er vervolgens nog een keer op de foto om het origineel te zien