Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IIS Opcode Cache Windows 2008R2 64bits ICM WinCache APC Of

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers van dit forum,

Heeft iemand ervaring met opcode cachen op windows 2008 r2 64 bits icm IIS & PHP?

Ik heb tests gedraaid met APC, WinCache & XCache.
Echter door WinCache liepen mijn IIS threads vast.
Daarna ben ik gaan kijken naar Xcache & APC. Maar ook dit kreeg ik niet stabiel aan het draaien.

Zijn er mensen die dit met de configuratie zoals ik hem gebruik wel gebruik maken van Opcode & File caching?

Met vriendelijke groet,

Bert Klandermans

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 11:27 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op FreeBSD en Linux (x64 beiden) is APC zo stabiel als een huis naar mijn ervaringen... is er een mogelijkheid om van Windows af te stappen? Ik ben sowieso geen fan van IIS voor PHP :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat alles wat we met windows doen ook met linux kan maar overstappen is helaas geen optie.
Tevens draait PHP wel stabiel op IIS. Daar zijn we zeer tevreden over.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar ervaringen over apc, wincache of xcache op Windows 64 bits ICM IIS, ik ben echt benieuwd of anderen hier ook ervaringen mee hebben.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je wat toe wilt voegen en je bent de laatste die wat gepost heeft, gebruik dan aub de edit knop ;) Aangezien je vraag over IIS gaat, en weinig te maken heeft met programmeren zelf verplaats ik je topic naar Serversoftware en Windows Servers. Ik denk dat daar meer kennis van IIS zit dan hier.

[ Voor 50% gewijzigd door Creepy op 09-11-2011 21:21 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney