Beste Tweakers,
Voor school moet ik een BPV verslag maken, Dit is wel bij de meeste bekend denk ik.
Nu zijn we al een hele tijd op school bezig met het ontwerpen van tekeningen, met het programma Cadelit.
Dit is een applicatie voor AutoCad 2006.
Ik heb nu dus zo ver de lege tekeningen van een project kunnen krijgen. Deze zijn gewoon opgeslagen en gemaakt met autocad. De tekeningen kan ik gewoon openen maar zo gauw ik cadelit open. Kan ik geen symbolen of niks intekenen.
Dan krijg ik er dit te staan;
Cannot find layer "undo".
; error: An error has occurred inside the *error* functionFunction cancelled
Verder had ik al geprobeerd om de tekening de kopiëren naar een nieuw formaat tekening die ik al heb geopend in cadelit. Maar dat krijg ik niet gekopieerd.
Misschien is er iemand die me hier mee verder kan helpen.
Groeten, Gino
(Edit; Ik hoop dat ik het topic in de goeie rubriek heb gezet. )
Voor school moet ik een BPV verslag maken, Dit is wel bij de meeste bekend denk ik.
Nu zijn we al een hele tijd op school bezig met het ontwerpen van tekeningen, met het programma Cadelit.
Dit is een applicatie voor AutoCad 2006.
Ik heb nu dus zo ver de lege tekeningen van een project kunnen krijgen. Deze zijn gewoon opgeslagen en gemaakt met autocad. De tekeningen kan ik gewoon openen maar zo gauw ik cadelit open. Kan ik geen symbolen of niks intekenen.
Dan krijg ik er dit te staan;
Cannot find layer "undo".
; error: An error has occurred inside the *error* functionFunction cancelled
Verder had ik al geprobeerd om de tekening de kopiëren naar een nieuw formaat tekening die ik al heb geopend in cadelit. Maar dat krijg ik niet gekopieerd.
Misschien is er iemand die me hier mee verder kan helpen.
Groeten, Gino
(Edit; Ik hoop dat ik het topic in de goeie rubriek heb gezet. )
[ Voor 3% gewijzigd door Racer89 op 08-11-2011 18:12 ]