Ontwikkelaar ontdekt verborgen panoramamodus in iOS

Pagina: 1
Acties:

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
nieuws: Ontwikkelaar ontdekt verborgen panoramamodus in iOS

In het artikel wordt duidelijk genoemd dat het met een ontwikkelaarsaccount mogelijk is om de verborgen modus te activeren op een niet-gejailbreakte iPhone:
Om de functie te kunnen activeren heeft een gebruiker van een iPhone een ontwikkelaarsaccount bij Apple of een jailbreak nodig.
[…]
Wie geen gejailbreakte iPhone bezit, heeft een ontwikkelaarsaccount en vermoedelijk een Mac-computer met de ontwikkelsoftware Xcode nodig om de instelling te kunnen aanpassen.
Dit is echter (nog) niet mogelijk. Op internet zijn geen handleidingen of tutorials te vinden. Tevens ben ik er (als geregistreerde en betalende ontwikkelaar) vrij zeker van dat het ook voor ontwikkelaars niet mogelijk is om toegang te krijgen tot systeembestanden (en al helemaal niet om hierin modificaties aan te brengen).

Verder bevestigt de ontdekker van de panoramamodus (@conradev) op Twitter aan mij dat het hem op dit moment nog niet gelukt is. En als hij het niet kan … ;)

Hopelijk kunnen jullie dit even aanpassen, dan bespaart het anderen zoekwerk die (net als ik) benieuwd zijn hoe dit gedaan kan worden. Bedankt! :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Dank, goed dat je het aankaart :) en ik heb het aangepast. Sorry voor de late reactie, ik was sinds gistermiddag half vijf afwezig :s

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Haha, geen probleem joh ;)

Een dag later is er wel een methode gevonden om dit zonder jailbreak te doen. Ik weet niet hoe jullie beleid m.b.t. dit soort updates is, maar indien je er meer over wilt lezen:
Gebruik de verborgen panorama-modus in iOS 5 zonder jailbreak - iPhone - iPhoneclub.nl

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.