Iphone 4s MB verbruik

Pagina: 1
Acties:
  • 593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylau
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02 09:47
Hey allemaal,

Ik heb sinds gister een iPhone4s. Wat mij opvalt is dat mijn MB verbruik supersnel gaat.
Ik heb sinds gisteravond al bijna 270MB verbruikt.
Wat ik ermee heb gedaan is;

-Wat rondgesurft op safari.
-Wat apps gedownload en bekeken.
-Paar potjes wordfeut gespeeld.

Ik heb geen uitzending gemist of youtube fimpjes oid bekeken.
Met mijn vorige telefoon (samsung) gebruikte ik mag 400MB per maand.

Na zoeken naar oplossingen op internet heb ik opera mini gedownload om voortaan als browser te gebruikten en onavo gedownload wat mijn mb verbruik zou moeten verminderen (geen idee of deze opties ook echt effect zal hebben).

Hebben jullie enig idee waarom het MB verbruik bij mijn iPhone zo snel gaat en wat ik hier nog meer aan kan doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:45
Mijn glazen bol is stuk man, sorry, ik kan je niet helpen...

je snapt toch wel dat het zo alleen maar gissen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 23:24
Je hebt een nieuwe telefoon, dus waarschijnlijk ook een hoop nieuwe apps?
Gaat hard die eerste dagen..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 09:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Wat voor apps heb je gedownload? Sommige games nemen tientallen MB's in beslag dus dat gaat hard dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylau
Oh ok.. dus de apps downloaden kost heel veel MB. (sorry ik ben een android leek) Ik heb in totaal 13 apps gedownload waaronder wordtfeud, angry birds, mahjong. en verder apps als 9292ov, ns reisplanner groupon, appie.

Bedankt voor de tip ik wist niet dat het downloaden van de apps zo'n aanslag op mijn MB verbruik was. Even rustig aandoen voorlopig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Koetjeboe schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:08:
Wat voor apps heb je gedownload? Sommige games nemen tientallen MB's in beslag dus dat gaat hard dan.
Groter dan 20MB moet toch nog steeds via WiFi?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:59
Misschien is het verstandig om te kijken hoe groot een app is, voordat je het via 3G gaat downloaden. Een spel kan al makkelijk 10MB of meer zijn en ook magazines kunnen best groot worden als ze veel pagina's hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:44

DarkSide

theres no place like ::1

happylau schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:12:
Oh ok.. dus de apps downloaden kost heel veel MB. (sorry ik ben een android leek) Ik heb in totaal 13 apps gedownload waaronder wordtfeud, angry birds, mahjong. en verder apps als 9292ov, ns reisplanner groupon, appie.

Bedankt voor de tip ik wist niet dat het downloaden van de apps zo'n aanslag op mijn MB verbruik was. Even rustig aandoen voorlopig ;)
neem aan dat je iOS bedoeld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Oh ok.. dus de apps downloaden kost heel veel MB. (sorry ik ben een android leek)
Los daarvan draait een 4s niet met Android. :P Dus gelukkig maar.
Ik heb in totaal 13 apps gedownload waaronder wordtfeud, angry birds, mahjong. en verder apps als 9292ov, ns reisplanner groupon, appie.

Je hebt je 4s natuurlijk gewoon aan je wifi netwerk thuis hangen zodat het je geen dataverkeer kost zolang je thuisbent. Toch.......?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Laatst online: 23-12-2021
Gisteren had ik een filmpje via itunes gedownload (apple keynotes), maar op een gegeven moment gaat mijn phone op sleepmode en wordt wifi uitgeschakeld..... MAAR het filmpje wordt dan gewoon gedownload via 3g.

Dus in 1 nacht (terwijl ik sliep) 800 MB gebruikt.

Verder kan je inderdaad via 3g GEEN grote apps downloaden. Met streamen/youtube gaat het ook hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Dit is toch tweakers?
Kom op zeg....

Ik zie een modje aan komen met een slotje! slotje met tong gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 23:24
yannickie111 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:16:
[...]

Dit is toch tweakers?
Kom op zeg....

Ik zie een modje aan komen met een slotje! [afbeelding]
Waar is dit nou weer voor nodig? Dit forum is er om vragen te stellen, ongeacht je kennis.
Natuurlijk kun je sommige dingen op google vinden, maar dit is een nette TS met gebrek aan kennis over bestandsgrootte.

Maar als het kan, probeer dan inderdaad je apps via WiFi binnen te halen. Maar waarschijnlijk heb je na verloop van tijd heb je toch de meeste apps wel die je wilt en download je minder apps.

[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 08-11-2011 16:19 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylau
Oke, bedankt voor de tips!

En dan ga ik nu maar snel van dit forum af voordat ik gekielhaald wordt voor mijn gebrek aan kennis..
Fijne dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
mouzetc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:18:
[...]

Waar is dit nou weer voor nodig? Dit forum is er om vragen te stellen, ongeacht je kennis.
Natuurlijk kun je sommige dingen op google vinden, maar dit is een nette TS met gebrek aan kennis over bestandsgrootte.
In de regels van GoT staat dat je eerst google en de zoekfuncti moet gebruiken voordat je een topic opent. Dus zo'n topic is niet nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

yannickie111 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:23:
[...]

In de regels van GoT staat dat je eerst google en de zoekfuncti moet gebruiken voordat je een topic opent. Dus zo'n topic is niet nodig....
In de regels staat ook dat je een topicstarter niet in het openbaar aan de schandpaal hoeft te nagelen. Daar hebben ze dit knopje voor uitgevonden: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif
Had daar liever gewoon op gedrukt. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Laatst online: 23-12-2021
android users .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 15:27
Niets tegen Android he!

Inderdaad, apps downloaden kost een hoop, Safari zal wel meevallen.
Ik weet niet of er een verbruiksmanager voor iOS is die bijhoudt welke apps hoeveel data verbruiken? dan zou je die kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

chromeeh

the Gnome

Maar euh, even een simpele gok, niet stiekem iCloud backup over 3G aan staan? :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
remco_k schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:25:
[...]

In de regels staat ook dat je een topicstarter niet in het openbaar aan de schandpaal hoeft te nagelen. Daar hebben ze dit knopje voor uitgevonden: [afbeelding]
Had daar liever gewoon op gedrukt. :)
Had ik ook al op gedrukt ;)

Maar dit vond ik wel zo'n kansloos topic, dat ik het gewoon niet kon laten

* yannickie111 is nu weer weg, en gaat weer naar de andere kant, waar mensen zitten die wel iets van telefoons weten (Android) :+ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Nou dit gaat helemaal nergens meer over. Het topic gaat op slot en ik hoop dat iedereen de volgende keer wat vriendelijker kan reageren. Maar de apps zijn het probleem, dus het topic kan dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.