Hoofddesigner Blizzard is mogelijk ontslagen

Pagina: 1
Acties:

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 16:07

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
(nieuws: Hoofddesigner Blizzard is mogelijk ontslagen)

Een aantal punten van commentaar op het artikel. Het gaat hier om een "senior level designer", wat een belangrijke positie is, maar zeker geen "hoofddesigner".

De bron van deze informatie is het wijzigen van het Facebook profiel van "works at Blizzard" naar "worked at Blizzard", wat gebeurt als je aanvinkt dat je nu werkeloos bent. Overigens zijn er meerdere Blizzard-medewerkers met een dergelijke wijziging (bron: http://daeity.blogspot.com/2011/11/more-titan-troubles.html), wat erop duidt dat er wellicht meerdere mensen zijn ontslagen.

Later vandaag is de "quarterly conference call" tussen Blizzard en de aandeelhouders waar de resultaten en de plannen worden besproken. Als er ontslagen zijn gevallen, heeft het misschien te maken met deze conference call en mogelijk tegenvallende resultaten of gewijzigde plannen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb de kop (die idd wat kort door de bocht was) aangepast. Ik hou de conference call in de gaten voor aankondigingen rond Titan, al verwacht ik in de call niks over het ontslag of vertrek van medewerkers. Maar je weet niet :-) Thx!

Verwijderd

Waarom wordt er uberhaupt mogelijk nieuws geplaatst? Is het niet verstandiger om nieuws te plaatsen als het zeker is. Dit is net zoiets als de geruchten over de volgende Xbox. Speculatie die meer lijkt te dienen om de FP te vullen dan om kwaliteitscontent te leveren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:57:
Waarom wordt er uberhaupt mogelijk nieuws geplaatst? Is het niet verstandiger om nieuws te plaatsen als het zeker is. Dit is net zoiets als de geruchten over de volgende Xbox. Speculatie die meer lijkt te dienen om de FP te vullen dan om kwaliteitscontent te leveren.
Dit is al eens voorbij gekomen: Geruchten op de fp.

Succes met lezen ;)