Mijn zusje woont sindskort op een mooi plek aan een mooie dijk in Maasdam.
Erg mooie omgeving, alleen erg lastig met internet.
Ze heeft nu de Basis internetabbo van KPN, maar dat heeft nooit echt snel gewerkt.
De beloofde 8Mbit wordt nooit gehaald. Bedraad komt ze echt max. op half Mbit uit.
Dit is natuurlijk erg weinig en na meerdere keren gebeld met KPN kan het ook echt niet sneller.
Ze woont iets van 5KM van een centrale af (vrij ver volgens mij).
Op de diverse sites klopt het inderdaad ook aardig die afstand.
Kortom ze werd niet echt blij van KPN.
Weten jullie nog andere manieren op breedbandinternet daar te krijgen behalve via het 3G-netwerk?
Het bereik is met haar mobiel nu namelijk ook nog niet echt je van het...
Als het niet anders kan, dan kan het ook niet anders...
Internet via satelliet is volgens mij nog steeds vrij prijzig!
Heb daar zelf ook niet onwijs veel ervaring mee...
Hebben jullie nog andere ideeën om haar eens internet te geven waar ze niet tig seconden moet wachten op een filetransfer of een HD filmpje van YouTube?
Erg mooie omgeving, alleen erg lastig met internet.
Ze heeft nu de Basis internetabbo van KPN, maar dat heeft nooit echt snel gewerkt.
De beloofde 8Mbit wordt nooit gehaald. Bedraad komt ze echt max. op half Mbit uit.
Dit is natuurlijk erg weinig en na meerdere keren gebeld met KPN kan het ook echt niet sneller.
Ze woont iets van 5KM van een centrale af (vrij ver volgens mij).
Op de diverse sites klopt het inderdaad ook aardig die afstand.
Kortom ze werd niet echt blij van KPN.
Weten jullie nog andere manieren op breedbandinternet daar te krijgen behalve via het 3G-netwerk?
Het bereik is met haar mobiel nu namelijk ook nog niet echt je van het...
Als het niet anders kan, dan kan het ook niet anders...
Internet via satelliet is volgens mij nog steeds vrij prijzig!
Heb daar zelf ook niet onwijs veel ervaring mee...
Hebben jullie nog andere ideeën om haar eens internet te geven waar ze niet tig seconden moet wachten op een filetransfer of een HD filmpje van YouTube?