• hampeleman
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-12 17:13
Ik heb momenteel een probleem op onze exchange omgeving. Één van onze gebruikers heeft rechten op een mailbox van een directeur. Nu is deze gebruiker afwezig en heeft ze een afwezigheidswizard ingesteld.
Als men nu een mail stuurt naar de directeur dan krijgen de mensen die een mail sturen naar de directeur een out of office reply van de gebruiker die afwezig is.
Ik heb de machtigingen al gecontroleerd en de vinkjes m.b.t. de machtigingen staan reeds uit.
Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor? Ik kan hier namelijk niets over terug vinden.
Gebruikster heeft full access permissions.
Hopende dat jullie me kunnen helpen.

• Roady81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Stuurt de directeur wellicht de mails door naar deze gebruiker via een berichtregel?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14-03 19:17
Er is toch geen inbox rule die mail forward van directeur naar gebruiker?

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19:05

kraats

Ik rol

^ met bovenstaande.. zeker met agendaverzoeken komt dit nogal vaak voor.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• hampeleman
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-12 17:13
Dat klopt maar dit is niet ingesteld. Dit heb ik allemaal al gecontroleerd. de directeur heeft geen enkele rule ingesteld.
Het heeft ook niet alleen betrekking tot de agendaverzoeken maar ook tot normale mailadressen.

• ongekend41
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-11 13:29

ongekend41

Division Brabant

POPt de gebruiker dan de directeur mail in een van zijn mailboxen waardoor de wizard los gaat? Heb het een keer eerder meegemaakt hoewel het toen niet helemaal in de haak was.
Edit: slecht gelezen, Exchange omgeving. Niet genoeg ervaring mee dus wellicht redelijk waardeloze post, excuus

[Voor 26% gewijzigd door ongekend41 op 17-11-2011 04:05]

Stampede #18!! DPC stampt op RakeSearch, doe mee!

• akimosan
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Check het toch nog maar eens op de PC van de directeur in Outlook:

In hoofdvenster van Outlook: Extra, opties, tabblad Gemachtigden.

Hier kan gelijk een vinkje (indien het aan staat) uitgezet worden: "Vergaderverzoeken en antwoorden alleen naar mijn gemachtigden sturen en niet maar mij"

Bekijk dan de machtigingen voor de gemachtigde: "Gemachtigde ontvangt kopie van aan mij verzonden berichten voor vergaderingen.." (zet dit uit, of verwijder tijdelijk de gemachtigde)

Heeft de directeur meerdere gemachtigden kijk dan deze opties OOK NA!. Het kan zijn dat één van deze gemachtigden de persoon die op vakantie is op hun beurt weer hebben gemachtigd (en waarnaar kopie verzonden verzoeken worden dorgestuurd) waardoor je een sneeuwbal effect krijgt.

In het kort: break the chain!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee