• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Als verjaardagskado ben ik op zoek naar een digitale fotolijst. Zoals zoveel hardware is hier natuurlijk ook weer de wereld aan lijstjes te vinden.

Wat me zou helpen is een (recente) vergelijkingstest. Deze heb ik echter niet kunnen vinden. De duitse consumentenbond schijnt onlangs een serie te hebben getest.

Heeft iemand een link, of hebben jullie ervaring met goede lijstjes (budget loopt tot ongeveer €75)

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Wat dacht je van zelf een test doen en de MM binnenlopen ?
Daar staan ze op een rij uitgestalt kan je zelf bepalen welke je mooi vindt.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ook gedaan, en dan heb ik de keuze uit 3 lijstjes in mijn prijsklasse. Terwijl ik er in de PW wel 14 vind

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Maar wat zijn die drie lijstjes dan? Wat voor eisen stel je aan de lijstjes, bijvoorbeeld qua resolutie.

Waarom is het niet 1 van de drie lijstjes geworden die in de MM te zien waren, was je daar niet tevreden over, en zo ja, waarom niet?

Je geeft erg weinig info om mee te werken, waardoor we je niet zo goed kunnen helpen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 16:42

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb deze afgelopen september voor mijn ouders gekocht:
pricewatch: Braun DigiFrame 88
Persoonlijk vond ik hem best goed voor die prijscategorie (waarbinnen je niet al teveel eisen kan gaan stellen) en ziet er goed uit (niet zo'n mega brede rand zoals je veel ziet). Instellingen niet super intuïtief, maar nu alle foto's er op staan, hoeven mijn ouders alleen met het schermpje aan te zetten (met afstandsbediening).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Moby schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:49:
Maar wat zijn die drie lijstjes dan? Wat voor eisen stel je aan de lijstjes, bijvoorbeeld qua resolutie.

Waarom is het niet 1 van de drie lijstjes geworden die in de MM te zien waren, was je daar niet tevreden over, en zo ja, waarom niet?

Je geeft erg weinig info om mee te werken, waardoor we je niet zo goed kunnen helpen.
ik vraag in eerste instantie ook om een vergelijkende test, die ik zelf met google niet heb kunnen vinden.

Waarom het die van de MM niet zijn geworden? Kleine lijstjes voor de prijs, en een beperkte keuze
Pagina: 1