Een tijdje geleden aanwezig kunnen zijn bij het paven van een stalen brug. Voor de geïnteresseerden; er staat een machine van 16m breed op het brugdek waar aan de voorkant hogesterktebeton in gemikt wordt. Aan de achterkant verschijnt een mooie betonnen weg, getrild en afgewerkt. De machine kruipt voort en laat op die manier ongeveer 100 meter weg per nacht achter zich.. Een flinke klus, niet alleen omdat het een hoop werk is om alle apparatuur in gang te zetten en te houden, maar ook logistiek gezien; je bent op een postzegel bezig en aan alle kanten raast het verkeer langs je heen.
Omdat ik kon komen kijken heb ik mijn camera meegenomen en van de gelegenheid gebruik gemaakt wat foto's te schieten. Hieronder een impressie. Ik ben redelijk tevreden met het resultaat, zeker gezien mijn geringe ervaring en het gebrek aan flitsers etc.
Ik hoor graag van jullie wat je van de foto vindt en waarom, hoe je 'm eventueel beter zou maken en wat ik voor de volgende keer in gedachten kan houden.
1.

Woeste machine by Pixeltje, on Flickr
Naar mijn idee een van de beste uit de resultaten
2.

Eerste vracht by Pixeltje, on Flickr
Ja, vervelend tegenlicht, maar hoe werk ik dat weg / werk ik daar omheen? Op de bouwplaats weinig ruimte voor aanpassingen
3.

Blub by Pixeltje, on Flickr
4.

BETON by Pixeltje, on Flickr
5.

Tight fit by Pixeltje, on Flickr
Kom maar op! Als je commentaar hebt wel graag toelichten.. aan alleen 'stom' heb ik niet zoveel
Omdat ik kon komen kijken heb ik mijn camera meegenomen en van de gelegenheid gebruik gemaakt wat foto's te schieten. Hieronder een impressie. Ik ben redelijk tevreden met het resultaat, zeker gezien mijn geringe ervaring en het gebrek aan flitsers etc.
Ik hoor graag van jullie wat je van de foto vindt en waarom, hoe je 'm eventueel beter zou maken en wat ik voor de volgende keer in gedachten kan houden.
1.

Woeste machine by Pixeltje, on Flickr
Naar mijn idee een van de beste uit de resultaten
2.

Eerste vracht by Pixeltje, on Flickr
Ja, vervelend tegenlicht, maar hoe werk ik dat weg / werk ik daar omheen? Op de bouwplaats weinig ruimte voor aanpassingen
3.

Blub by Pixeltje, on Flickr
4.

BETON by Pixeltje, on Flickr
5.

Tight fit by Pixeltje, on Flickr
Kom maar op! Als je commentaar hebt wel graag toelichten.. aan alleen 'stom' heb ik niet zoveel
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust