Toon posts:

Bootcamp blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik heb de laatste versie van Max os x Lion, en de laatste versie van bootcamp. Wanneer ik echter Windows 7 wil installeren m.b.v. bootcamp, blijft mijn mac steeds hangen wanneer de installatie bij 'completing installation' zit. Hij hangt dan gewoon volledig vast, geen enkele vorm van input is meer mogelijk, enkel hem volledig uitzetten.

Na enige zoektocht op het internet stel ik vast dat wel meer mensen last hebben van ditzelfde probleem, een oplossing heb ik echter nog niet gevonden (hdd formatteren, talloze malen opnieuw proberen,...)

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad en weet hoe ik dit kan oplossen?

Joren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassoow93
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 22:38
Gebruik je wel een legale windows cd? Want het kan soms daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep, alles volledig legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Is het toevallig een 'upgrade' versie? Zoals die vaak via Surfspot gekocht worden. Dat wil ook nog wel eens problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt misschien stom: maar je notebook een uurtje laten uitrazen doet soms wonderen. Kan mij herinneren van een installatie bij mij (eerst Vista, daarna upgrade W7) dat geduld een schone zaak was. Ik dacht echt dat alles hing en er geen beweging in de OS te krijgen was. Bij tweede poging alles laten draaien, weer dezelfde uiterlijke verschijnselen, toen het huis gaan opruimen en verdomt alsnog een doorstart van de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Bij mij bleef die ook hangen, ik kwam er achter dat het bij mij de externe HD was die ik dmv firewire aan de mac had gekoppeld.
Pagina: 1