Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, heb net een android 2.3 Tablet pc game 7 gekocht in bart smit, het probleem dat ik ondervind is dat angry birds op het toestel stond bij aankoop en zogezegd op de sd card staat, er zat echter geen sd card in!!! Zo ondervind ik ook problemen als ik een spel of app kopieer naar de sd card dat dat toch geheugen blijft slorpen van het toestel! Ook als ik de sd card er dan uit haal, blijven spelletjes en apps werken! Kan iemand mij hier aub mee helpen????

HARTELIJK BEDANKT ALVAST!!!

Verwijderd

Rara, hoe kan dat? Even denken: de apps en games worden op je interne geheugen geïnstalleerd???

Verwijderd

Topicstarter
Prima, dan nog een vraagje, op de doos van de aankoop staat dat ik een intern geheugen van 4GB, toch geeft hij bij mijn instellingen slechts een intern geheugen van 500MB aan! Hoe kan dat???

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:51:
Prima, dan nog een vraagje, op de doos van de aankoop staat dat ik een intern geheugen van 4GB, toch geeft hij bij mijn instellingen slechts een intern geheugen van 500MB aan! Hoe kan dat???
Het lijkt me verstandig dat je eerst een aantal topics doorleest. Daar is de informatie te vinden die je zoekt.
Hier op tweakers is het regel dat je eerst zelf gaat zoeken, mocht je er niet uitkomen, dan kun je het vragen.