Steam error

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:09
Beste medetweakers,

mijn Steam gaf een error waarna ik op de site van Steam zelf had gelezen dat ik alles behalve steam.exe en steamapps moest verwijderen uit de map. Dit heb ik vol goede moet gedaan en nu wordt ik beloont met de volgende error! :( (Link eerste error)

De 2e error zegt het volgende:

Steam.exe (main exception): Error: copying SteamNew.exe to Steam.exe failed, Win32 Error 32''The process cannot acces the file because it is being used by another process.

Mijn systeem draait op een 64 bits proffesional windows 7.

Heeft iemand hier ervaring mee?? Heb ze kunnen vinden dat ze er zijn bij forum van Steam zelf maar ze zijn zo behulpzaam dat ze hem maar even aan het onderhouden zijn |:(

Heb met hijackthis dit over Steam kunnen vinden:
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "I:\Games\Steam\Steam.exe" -silent :?

Heeft iemand dit probleem ook gehad en kan mij hiermee helpen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

forum van steam ligt er even af, ws omdat ze gehackt zijn. Dus van hun kant even geen hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

lappiehero schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:42:
Heb ze kunnen vinden dat ze er zijn bij forum van Steam zelf maar ze zijn zo behulpzaam dat ze hem maar even aan het onderhouden zijn |:(
Wellicht hierom?
nieuws: Steam-forum wellicht gehackt

Edit: heb je een virusscanner aanstaan? Wat gebeurt er na het uitschakelen daarvan?

[ Voor 10% gewijzigd door Bastiaan op 07-11-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
Oke dan is het voor mij ook duidelijk waarom het forum eruit ligt zag het net niet staan toen ik even snel het nieuws bekeek :+

Verder zelf nog niks kunnen vinden om het probleem op te lossen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
mag mijn virusscanner niet uit zetten 8)7
Kan het proces niet uitschakelen, virusscanner is avg free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
Bedankt voor de tip virusscanner 3 keer proberen af te sluiten daarna steam op starten en hij doet het wonderbaarlijk weer 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Je kunt wel bestanden/paden excluden in AVG. Dan hoef je niet steeds je AV te sluiten als je van Steam gebruik wil maken; wellicht is dat een tijdelijke oplossing voordat je op Steam de definitieve oplossing gevonden hebt.
Pagina: 1