Hallo,
Ik heb problemen met de xpath_eval functie in de Win32 versie van de domxml module (php_domxml.dll) op php4pl1 (Apache 1.3.14).
Naast het feit dat de functie erg makkelijk Apache op z'n bek weet te leggen als je geen goede argumenten invoert, gebeurt dit ook als je een XPath gebruikt waar bv. "ancestor" in voorkomt.
Nou zoek ik dus iemand die op een Linux box php4pl1 gecompileerd heeft met --dom (met libxml2!) en ff wil kijken of dit scriptje daarop wel werkt:
Even voor de duidelijkheid: Op Win32 crashed dit Apache (ten minste, bij mij
), dus wees gewaarschuwd! Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit op Linux wel gaat werken. Kun je dat bevestigen, dan stap ik linea recta over op Linux
Ik heb problemen met de xpath_eval functie in de Win32 versie van de domxml module (php_domxml.dll) op php4pl1 (Apache 1.3.14).
Naast het feit dat de functie erg makkelijk Apache op z'n bek weet te leggen als je geen goede argumenten invoert, gebeurt dit ook als je een XPath gebruikt waar bv. "ancestor" in voorkomt.
Nou zoek ik dus iemand die op een Linux box php4pl1 gecompileerd heeft met --dom (met libxml2!) en ff wil kijken of dit scriptje daarop wel werkt:
code:
1
2
3
4
5
| $xml ='<a><b><c></c></b></a>'; $doc = xmldoc($xml); $ctx=xpath_new_context($doc); $foo=xpath_eval($ctx,"//c/ancestor::*"); print_r($foo); |
Even voor de duidelijkheid: Op Win32 crashed dit Apache (ten minste, bij mij