Hi 
Ik heb een xml feed (van een affiliate) die ik met een PHP parser uitlees en omzet naar een XML bestand op mijn eigen server.
Alles werkt goed, behalve dat de nieuwe data die in de XML erbij komt op een lijn wordt geplaatst.
(zie voorbeeld onder in het xml bestand).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een xml feed (van een affiliate) die ik met een PHP parser uitlees en omzet naar een XML bestand op mijn eigen server.
Alles werkt goed, behalve dat de nieuwe data die in de XML erbij komt op een lijn wordt geplaatst.
(zie voorbeeld onder in het xml bestand).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| $xml = parse_xml($file); // hier komt de feed binnen $items = new SimpleXMLElement($xml); $doc = new DOMDocument(); $doc->load($root."/projects/lastminute/xml/".$file); // laden van de huidige XML $doc->version = '1.0'; $doc->encoding = 'ISO-8859-1'; $doc->formatOutput = true; $item_root = $doc->documentElement; if(sizeof($items) >= 1) { for($i=0;$i<sizeof($items->item);$i++) { $item = $doc->createElement("item"); foreach($items->item[$i] as $key => $value) { $item_node = $doc->createElement($key); $item_node->appendChild($doc->createTextNode($value)); $item->appendChild($item_node); } $item_root->appendChild($item); // toevoegen aan ROOT } } $doc->appendChild($item_root); // toevoegen aan XML $doc->save($root."/projects/lastminute/xml/".$file); |
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?> <items> <item> <title>TEST</title> <description>TEST</description> <price>TEST</price> </item> <item> <title>TEST</title> <description>TEST</description> <price>TEST</price> </item> <!-- nieuwe data --> <item><title>TEST</title><description>TEST</description><price>TEST</price></item></items> |
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 14:00 ]