Toon posts:

Scanner problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een UMAX ASTRA 3400, speciaal gekocht omdat die het goed zou moeten doen onder win2k, maar dat is dus niet zo :(
Ik heb de Vistascan 375 driver, maar het programma hangt zwaar vaak. Zo nu en dan popt er een venster op, zegt warming up, en dan hangt het.
Ook als ik ga scannen, preview lukt nog, maar ga ik dan scannen dan hangt de hele meuk (en neemt photoshop mee).
Iemand ervaring met dit probleem?
Zit het misschien in nieuwe USB drivers of is die software van UMAX gewoon meuk. Zo ja, zijn er dan geen generieke twain drivers voor Win2K?

Verwijderd

Ik heb de HP 3200C. Verder een kutscanner, want HP ondersteunt win2k niet (alleen wel als je win'98 opwaardeert naar win2k).

Wat blijkt? We hebben hetzelfde binnenwerk, en met de drivers / scanprog van jouw scanner doet ie het prima.

Beter nog dan onder win98, want die lamp blijft dan wel eens aan na een harde reset en zo........

(KUT-HP; willen ze geen drivers maken zodat je een nieuwe kunt kopen. En dat terwijl de concurent met 'dezelfde' scanner wel drivers heeft voor win2k. Beetje gemiste kans, zou ik zeggen. Of gewoon hufterig. Nooit meer HP voor mij, als straf!) :( :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Lekker is dat, laatst een test gelezen, werden die 2 scanners wel anders getest??? Hoezo, commercie???? :?
Maar goed, ik zit dus nog steeds met problemen. Vraag me nog steeds af wat ik er aan moet doen. Heb UMAX wel gemaild, maar mooi geen antwoord. Wie weet moet ik HP ook maar eens mailen :D

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand verder ideëen over deze problemen?