Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Klopt dat Mozilla.org er nog niet naar linkt maar installer is al te downloaden. Zie nu inderdaad dat ónze links niet werken. Ga het aanpassen, hier kun je de goede installers vinden: ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/8.0/Pavla schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Ik geloof dat de update naar Firefox 8.0 toch echt wat te vroeg is geplaatst. De mozilla.org pagina kent nog geen downloadlink naar versie 8, de directe linkjes onderaan geven een bestand van 12kb wat corrupt is (als zijnde de installer). Dus óf ik doe iets verkeerd, of deze post is wat te vroeg.
Ik ben in ieder geval blij met een dode mus
Ik ben helemaal geen stagiair
Enkel de nederlandstalige links werken niet, de rest werkt zonder probleem. Language pack nog niet klaar ofzo?
De engelstalige links van de tweakers.net post werkten ook niet, maar gelukkig gaat Joost het fixenVanStino schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
Enkel de nederlandstalige links werken niet, de rest werkt zonder probleem. Language pack nog niet klaar ofzo?
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
En inmiddels gefixed. Slordig natuurlijk, had de links moeten checken voordat het werd gepubliceerdPavla schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:35:
[...]
De engelstalige links van de tweakers.net post werkten ook niet, maar gelukkig gaat Joost het fixen
Ik ben helemaal geen stagiair
Pagina: 1