Software update - Mozilla Firefox 8.0

Pagina: 1
Acties:

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-02 23:19
Ik geloof dat de update naar Firefox 8.0 toch echt wat te vroeg is geplaatst. De mozilla.org pagina kent nog geen downloadlink naar versie 8, de directe linkjes onderaan geven een bestand van 12kb wat corrupt is (als zijnde de installer). Dus óf ik doe iets verkeerd, of deze post is wat te vroeg.
Ik ben in ieder geval blij met een dode mus :(

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Pavla schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Ik geloof dat de update naar Firefox 8.0 toch echt wat te vroeg is geplaatst. De mozilla.org pagina kent nog geen downloadlink naar versie 8, de directe linkjes onderaan geven een bestand van 12kb wat corrupt is (als zijnde de installer). Dus óf ik doe iets verkeerd, of deze post is wat te vroeg.
Ik ben in ieder geval blij met een dode mus :(
Klopt dat Mozilla.org er nog niet naar linkt maar installer is al te downloaden. Zie nu inderdaad dat ónze links niet werken. Ga het aanpassen, hier kun je de goede installers vinden: ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/8.0/

Ik ben helemaal geen stagiair

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-02 16:26
Enkel de nederlandstalige links werken niet, de rest werkt zonder probleem. Language pack nog niet klaar ofzo?

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-02 23:19
VanStino schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
Enkel de nederlandstalige links werken niet, de rest werkt zonder probleem. Language pack nog niet klaar ofzo?
De engelstalige links van de tweakers.net post werkten ook niet, maar gelukkig gaat Joost het fixen :>

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:53
Net de nederlandse gedownload, niets mis mee hoor :)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Pavla schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:35:
[...]

De engelstalige links van de tweakers.net post werkten ook niet, maar gelukkig gaat Joost het fixen :>
En inmiddels gefixed. Slordig natuurlijk, had de links moeten checken voordat het werd gepubliceerd :X

Ik ben helemaal geen stagiair

Pagina: 1