Uit de review van Fedora:
Daarnaast weet hopelijk de reviewer dat er een reden is waarom Ubuntu niet altijd de laatste software gebruikt. Je bent afhankelijk van de ontwikkeling vanuit Ubuntu/Canonical om het aangepast op Ubuntu te krijgen. Dit is raar om het dan te gebruikten als een verkapte flame zonder verder uitleg waarom een distro het betreffende systeem kiest.
Komt bij mij over naar een verkapte flame en vooral in het einde merk ik dat.
Ze zijn afaik maar 1 release van mediaspeler geswitcht. Als het goed is zelfs naar Banshee wat in de vorige release voor zowel muziek als film werd gebruikt. Nu zijn ze weer naar een losse voor muziek en een losse voor muziek. Daarvoor hebben ze jaren RhythmboxSpannende aanpassingen voor eindgebruikers kent Fedora verder niet. Fedora-ontwikkelaars zijn niet happig op radicale beslissingen voor eindgebruikers. Terwijl bijvoorbeeld Ubuntu bijna per uitgave van standaardapplicaties wisselt, blijft Fedora liever, net als bij voorgaande versies, trouw aan de standaard-Gnome-programma's. Zo zijn de recentste uitgaven van het mailprogramma Evolution en de muziekspeler Rythmbox opgenomen. Ook heeft Fedora Firefox 7 aan boord. De browser zou aanmerkelijk sneller moeten werken dankzij een verbeterd geheugenbeheer
Daarnaast weet hopelijk de reviewer dat er een reden is waarom Ubuntu niet altijd de laatste software gebruikt. Je bent afhankelijk van de ontwikkeling vanuit Ubuntu/Canonical om het aangepast op Ubuntu te krijgen. Dit is raar om het dan te gebruikten als een verkapte flame zonder verder uitleg waarom een distro het betreffende systeem kiest.
Komt bij mij over naar een verkapte flame en vooral in het einde merk ik dat.
Vind het een enorme rare manier om dit soort dingen te vergelijken en vooral snap ik niet waarom dit zo gebracht word.In tegenstelling tot andere distro's was Fedora voor eindgebruikers altijd al een relatief kale Linux-distributie. Dat wil zeggen dat allerlei extra's, zoals pakketten voor het afspelen van mp3-bestanden, apart moeten worden gedownload. Bovendien bevat het systeem weinig verrassende software. Waar Canonical bijvoorbeeld bij Ubuntu-releases regelmatig een ander standaardprogramma kiest, levert Fedora al jarenlang dezelfde programmatuur af. Bij het nut daarvan kun je vraagtekens zetten. Feit is wel dat de distributie keer op keer de recentste software aflevert en dat kunnen we alleen maar prijzen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker