☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik vraag alleen om jullie mening...Marzman schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
Een website spammen is irritant, maar een website spammen die nog niet eens af is.
ik het nou zo slecht dat ik om een paar meningen vraag, kom op zeg.André schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:20:
Wat is er zo vernieuwend aan dat wij hier een mening over moeten hebben?
Verder kan ik je een cursus Nederlands aanraden.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
+1 like. Het hele internet is zonder uitzondering voortdurend under construction.TERW_DAN schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:23:
Zonder geklikt te hebben, waarom een under construction page? Bouw er gewoon een placeholder site neer.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Je kunt anders ook even het beleid van dit forum even doornemen. Dan weet je waarom mensen zo reageren.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
ik het nou zo slecht dat ik om een paar meningen vraag, kom op zeg.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
oke, je hebt gelijk. sorry maar ik dacht dat het niet veel kwaad kon.DexterDee schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:24:
[...]
Je kunt anders ook even het beleid van dit forum even doornemen. Dan weet je waarom mensen zo reageren.
Verder snap ik het doel niet helemaal, je wil een beetje "hip" doen door een trollface op je website te plaatsen
thnx heb het verranderd ;pbrilsmurfffje schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:25:
het is WIJ bezig met een website.
Verder snap ik het doel niet helemaal, je wil een beetje "hip" doen door een trollface op je website te plaatsen
Ja, vooral als er niets bijzonders is om een mening over te hebben?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
[...]
ik het nou zo slecht dat ik om een paar meningen vraag, kom op zeg.
Kom op, nu moet je niet gaan trollen
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Er is niks verkeerds met we. We en Wij mogen gewoon door mekaar gebruikt worden.brilsmurfffje schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:25:
het is WIJ bezig met een website.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Computers are useless. They can only give you answers.
[ Voor 28% gewijzigd door MueR op 07-11-2011 11:49 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.
![]()