Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi medetweakers,

Op de volgende link: http://tweakers.net/price...5088;271721;281611;288339 vergelijk is vier telefoons. Het is niet voor mijzelf maar voor iemand die waarde hecht aan navigatie en een groot scherm. Daarbij moet het toestel gratis zijn bij een abbo onder de 30 euro (2j).

Deze vier zijn mijns inziens de beste kanshebbers - hiervoor wil ik eigenlijk de beste/gebruiksvriendelijkste van de vier die aan de nav/4" eis voldoet.

- Is de samsung schil gebruiksvriendelijker dan de standaard android schil? (heb zelf een htc)
- De Galaxy S Plus is goedkoper dan de eerste S ... maar volgens mij heeft deze 0 minpunten?
- De SL heeft Android 2.2 nog, maar heeft een betere accu dan de Nexus (en beide zijn goedkoper) - is Android 2.2 nog de moeite?
- De Galaxy S vs de Nexus (accu en scherm van samsung iets beter) - is het het prijsverschil waard? Is de samsung ook gebruiksvriendelijker?

Hopelijk kan iemand een handje lenen om hier te helpen in de keuze :) !

De meeste mensen deugen!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07
Zou heel simpel voor het meeste moderne toestel, SGS plus gaan.
Welke schil gebruiksvriendelijker is, is heel persoonlijk, sommige vinden touchwizz super, andere vinden het helemaal niks, net zoals bij sense overigens.

Strava

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb jij zin om te gaan kloten met custom roms of niet? Dan is de Galaxy S Plus een goede optie. Wil je echter wel custom roms dan kan je eigenlijk beter gaan voor de Galaxy S :+

Het toestel met zekerheid op de snelste en beste updates is de Nexus S.

De enige die per direct afvalt is de i9003. Voor zover ik weet zijn er geen goede updates naar latere android versies.

Oh ja op de i9000 is de GPS heel erg wisselend. Custom roms zijn een vereiste voor goed ontvangst! Galaxy S plus weet ik niet hoe die is.

Nexus S weet ik van vrienden dat die wel prima in orde is. Beter dan mijn i9000.

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 07-11-2011 10:38 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Mischien handig om nog een weekje te wachten om te kijken wat de nieuwe Galaxy Nexus te bieden heeft?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die zal zeer waarschijnlijk niet in de prijsklasse vallen waarin ik zoek.

Ik zal de 9003 laten vallen en in mijn selectie is de plus wit, maar dat moet zwart zijn :) .

De meeste mensen deugen!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 11:47
Cassius schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:05:
Hoi medetweakers,

Op de volgende link: http://tweakers.net/price...5088;271721;281611;288339 vergelijk is vier telefoons. Het is niet voor mijzelf maar voor iemand die waarde hecht aan navigatie en een groot scherm. Daarbij moet het toestel gratis zijn bij een abbo onder de 30 euro (2j).

Deze vier zijn mijns inziens de beste kanshebbers - hiervoor wil ik eigenlijk de beste/gebruiksvriendelijkste van de vier die aan de nav/4" eis voldoet.

- Is de samsung schil gebruiksvriendelijker dan de standaard android schil? (heb zelf een htc)
- De Galaxy S Plus is goedkoper dan de eerste S ... maar volgens mij heeft deze 0 minpunten?
- De SL heeft Android 2.2 nog, maar heeft een betere accu dan de Nexus (en beide zijn goedkoper) - is Android 2.2 nog de moeite?
- De Galaxy S vs de Nexus (accu en scherm van samsung iets beter) - is het het prijsverschil waard? Is de samsung ook gebruiksvriendelijker?

Hopelijk kan iemand een handje lenen om hier te helpen in de keuze :) !
Waarom gratis?
Er zijn ook aanbiedingen te vinden van de Galaxy S2 met bijbetalen maar wel 3maanden gratis.

Ik heb zelf:
Tmobile voor 29,50 met 50euro bijbetalen+aansluitkosten (30euro ofzo??)
Maar wel 3maanden gratis

Dan zit ik op 29,14 per maand.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:00

Denko

|{ing Øf ßlitz

Uit deze lijst idd de Galaxy s+ als eerste en nexus s als 2e keus

PSN & XBL: Denkoyugo

Pagina: 1