Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig met game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te kopen puur voor gaming.
Aangezien ik niet echt heel veel verstand van computers heb ga ik hem niet zelf bouwen.
Na een beetje zoeken kwam ik deze computer tegen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Asrock Extreme4 P67 moederbord
Intel i7 2600K ( 3,4 GHZ )
Nvidia GTX 590
16 GB DDR3 Kingston
1 TB Seagate SATA3 hardeschijf
Liteon 24x multi DVD brander
850 watt Corsair voeding
ANTEC 300 gamer behuizing

1540,-

Heb ook ff met de winkel gemailed over eventuele overclocken en dit is wat hun voor me kunnen doen

Intel i7 2600K van 3,4 naar 3,8 - 4,2 ghz overclocken dus daartussen zouden ze dan uitkomen en dat willen ze doen voor 100 euro meer en dan krijg ik er ook een Antec Liquid Cooling System H2O 920 water koeling bij omdat dat dan wel nodig zou zijn ?

En ze kunnen ook ipv de gtx 590 een POV gtx 590 ultra charged inbouwen en dat zou me 50 euro extra kosten.

Mijn vraag is dus is dit een goede pc voor dat geld ? is dit een pc waarmee ik nog lang mee kan komen kwa games ? is het de moeite om voor 150 euro extra de processor te laten overclocken en de gtx 590 te laten vervangen voor een gtx 590 ultra charged ?

alvast bedankt,

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

met de k-type CPU kan je ook zelf gaan tweaken. Want hoe weet je nu of de winkel acceptabele temps onder stress geeft bij hun max OC? en hoe zit het met stabiliteit? en is hun max OC wel de werkelijke max OC?

[ Voor 11% gewijzigd door JJ Le Funk op 06-11-2011 23:38 ]

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie

ik heb er zelf echt geen verstand van ik bedoel ik weet wat overclocken is maar totaal NIET hoe ik het zelf zou moeten doen... kan ik hem dan beter gewoon standaard laten ? en is het 50 euro waard om die gtx 590 te vervangen met een gtx 590 ultra charged ?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10

Quad

Doof

Wat wil je met dit systeem gaan doen dat je hem wilt overclocken?

Je geeft aan dat het puur om gaming gaat. Dan ben je met je GTX590 al een flink eind op weg.
Je kan met deze kaart de komende tijd op ultra etc etc..

Dus meer investeren zou ik niet doen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
ik wil inderdaad vooral gamen ! ook wil ik graag films kijken maja ik snap dat films kijken geen probleem word.
Waarom ik wil overclocken ? ik heb hier lang voor gespaard en wil het eigenlijk ook meteen goed doen ! dus alles eruithalen wat kan... maar daarom ben ik hier ook... ik ben benieuwd of ik nu misschien een beetje overdrijf en er gewoon verder niks aan hoef te veranderen! Ik wil gewoon nog een flinke tijd vooruit kwa games en dan ben ik blij !

is dit een goede pc voor dat geld ?

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Ik zou eens kijken in de Aanschaf topics:
Het gloednieuwe [BBG Aanschaf] Gamesysteem of [BBG aanschaf] Gamesysteem als leesvoer. Lees vooral het topicstart even door dan kan je ook je systeem overzichtelijk in een tabelletje posten.

[ Voor 9% gewijzigd door C0rnelis op 06-11-2011 23:59 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:58:
ik wil inderdaad vooral gamen ! ook wil ik graag films kijken maja ik snap dat films kijken geen probleem word.
Waarom ik wil overclocken ? ik heb hier lang voor gespaard en wil het eigenlijk ook meteen goed doen ! dus alles eruithalen wat kan... maar daarom ben ik hier ook... ik ben benieuwd of ik nu misschien een beetje overdrijf en er gewoon verder niks aan hoef te veranderen! Ik wil gewoon nog een flinke tijd vooruit kwa games en dan ben ik blij !

is dit een goede pc voor dat geld ?
Voor nu is hij ruim voldoende!
Mocht je later toch iets te kort komen als je dat uberhaupt merkt, dan ga je je zelf leren overclocken ;-).
We zijn Tweakers hè!.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

C0rnelis schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:58:
Ik zou eens kijken in de Aanschaf topics:
Het gloednieuwe [BBG Aanschaf] Gamesysteem of [BBG aanschaf] Gamesysteem als leesvoer. Lees vooral het topicstart even door dan kan je ook je systeem overzichtelijk in een tabelletje posten.
Dit was het enige juiste antwoord :)

TS, op GoT staan we dit soort topics niet toe, maar we hebben wel andere mogelijkheden voor je vraag. Lees vooral eerst *LET OP* - Wat moet ik kopen en dan wordt alles zo duidelijk. Dit topic ga ik sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.