Ik heb een probleem met mijn OCZ Vertex 2. Het begon allemaal eergisteren toen mijn PC ineens een BSOD gaf. Na opnieuw starten werkte het goed. Gisteren ook hele tijd gegamed niets aan de hand. Tot ik ineens mijn browser wou afsluiten: systeem reageerde nergens meer op. Toen heb ik de PC uit/aan gezet en na het inloggen reageerde de PC weer nergens op. De keer daarna kreeg ik een insert boot media melding en een paar pogingen later werd de SSD niet eens meer herkend door de matrix storage manager/BIOS.
Ik heb vervolgens met andere s-ata en voedingskabels getest, maar dit mocht helaas ook niet baten. Is dit een bekend probleem van de Vertex 2? Het lijkt er namelijk op dat ie langzaam dood is gegaan.. Of kan het toch wat anders zijn en dat ik iets nog kan proberen?
Ik heb vervolgens met andere s-ata en voedingskabels getest, maar dit mocht helaas ook niet baten. Is dit een bekend probleem van de Vertex 2? Het lijkt er namelijk op dat ie langzaam dood is gegaan.. Of kan het toch wat anders zijn en dat ik iets nog kan proberen?
De wijzen komen uit het Oosten!