Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
En wat heeft dit met Java te maken? Dit is eigenlijk meer algemeen programmeren versus wiskunde?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
[ Voor 75% gewijzigd door Avalaxy op 06-11-2011 23:16 ]
Daarna:
(4 % 3) == 1
(getal-- * 2) == getal * 2 == (3 * 2) == 6 (de -- wordt ná de statement uitgevoerd)
6 + 1 = 7
totaal = 3 * 7 = 21.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
totaal = 3 * (6 + 1)
totaal = 3 * 7
totaal = 21
getal = 2
Succes met je examen.. Ben wel benieuwd naar je score
/spuit 11
[ Voor 60% gewijzigd door Standeman op 06-11-2011 23:17 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Maar met de uitleg van webfreaz en Standeman snap ik het
Ongelooflijk dat ik daar een uur achter heb zitten zoeken (en Google laat je behoorlijk in de steek als je op iets wil zoeken dat een plusteken bevat...).
http://www.freejavaguide....t_decrement_operators.htm
Heb je niet te lang over deze opgave gedaan? Want niet vergeten tijd aan de rest van de opgaven te besteden
Yep, had hem verkeerd gelezen én het antwoord dat ik in m'n hoofd had verkeerd neergetypt.
Ik ben blijkbaar niet de enige die moe isAvalaxy schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:30:
Yep, had hem verkeerd gelezen én het antwoord dat ik in m'n hoofd had verkeerd neergetypt.
[ Voor 26% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-11-2011 23:34 ]