Van de week mijn Logitech UltraX gesloopt (mag ook wel na 5 jaar) en hard op zoek naar een vervanger. Als het goed is van de week bij een andere Tweaker een UltraX ophalen maar dan nog ben ik op zoek naar een extra/ander toetsenbord.
Op aanbevelen van vriendjes kwam de Razer Lycosa naar voren. Ziet er goed uit, relatief aan de prijs maar het mag wat kosten als het een aantal jaar mee moet gaan.
Probleem: Razer vermeldt op de website niet of het keyboard en alle bijbehorende software compatible is met Server 2008R2 x64 en ik kreeg na een support-vraag dan ook het volgende antwoord:
Op aanbevelen van vriendjes kwam de Razer Lycosa naar voren. Ziet er goed uit, relatief aan de prijs maar het mag wat kosten als het een aantal jaar mee moet gaan.
Probleem: Razer vermeldt op de website niet of het keyboard en alle bijbehorende software compatible is met Server 2008R2 x64 en ik kreeg na een support-vraag dan ook het volgende antwoord:
Dus, bij deze: zijn er Tweakers die een Lycosa hebben aangesloten op een machine met 2008R2 x64 en wat kunnen deze personen me dan vertellen over de werking op dit OS?We are sorry but this keyboard is not supported on Server 2008 but it may work. We are not able to say what features will or will not work with Server 2008.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof