Iedere keer weer aanbevelingen [meuktracker]

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09-2025

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Iedere keer weer: Er is een update uit van een programma. En dan lees je bijvoorbeeld deze reacties:
Sinds kort een freeware & opensource alternatief gevonden: Greenshot

Is wat minder uitgebreid maar biedt wat mij betreft voldoende voor een kosteloos alternatief.

(Zie hier.)

En deze lijkt wel bijna reclame:
Heb zelf een licentie. Maar heb pas ook nog een goed gratis alternatief gevonden op www.totalcommander.nl namelijk 'MultiCommander'.

En deze dan :( :
Sublime Text 2 al eens geprobeerd? http://www.sublimetext.com. Stuk beter dan Geany imho

Hier wordt je soms echt gewoon moedeloos van.
Het gaat toch om het programma waar een update voor uit is en niet over andere programma's? :(
Die kunnen ze dan toch net zo goed indienen als nieuwstip als die werkelijk zo goed zijn?!

Op het forum hebben we toch ook niet graag allemaal van die programmaaanbevelingen?
Waarom in de meuktracker dan wel?
En het ergste nog is dat sommige programma's wel 4 keer of zo worden ''aanbevolen''
Gewoon iedere keer bij hetzelfde programma.
Hier kun je een goed voorbeeld in lezen over de vele malen aanbevolen ''CleanMyMac.'' :O

Hier wordt je afentoe echt chagrijnig van :( .
Ik wil niet zeurderig overkomen, want ik vind het natuurlijk, zoals iedereen, goed als mensen elkaar helpen.
Maar ik denk dat dit toch niet helemaal de bedoeling is?!

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Dat vind ik persoonlijk juist een van de sterke punten van de Meuktracker, er kan over een programma worden gediscussieerd. Dus voor- en nadelen, maar zeker ook alternatieven. Ik heb zelf meer dan eens een nieuw leuk programma ontdekt op die manier.

Ik zie de door jou aangedragen voorbeelden niet acht als reclameuitingen. Of deze opmerkingen niet de bedoeling zijn kan ik geen oordeel over geven, ik ga niet over het beleid. Ik begrijp alleen niet precies waarom je deze opmerkingen zo storend of onwenselijk vindt. Nieuwe programma's aandragen mag altijd, graag zelfs. Maar in een nieuw programma bekijken, beoordelen of er echt toegevoegde waarde is (de Meuktracker moet mijn inziens geen rommelbak worden) en er iets over schrijven gaat vaak veel tijd zitten en dat heb ik niet altijd.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09-2025

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Drobanir schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:57:
Dat vind ik persoonlijk juist een van de sterke punten van de Meuktracker, er kan over een programma worden gediscussieerd. Dus voor- en nadelen, maar zeker ook alternatieven. Ik heb zelf meer dan eens een nieuw leuk programma ontdekt op die manier.

Ik zie de door jou aangedragen voorbeelden niet acht als reclameuitingen. Of deze opmerkingen niet de bedoeling zijn kan ik geen oordeel over geven, ik ga niet over het beleid. Ik begrijp alleen niet precies waarom je deze opmerkingen zo storend of onwenselijk vindt. Nieuwe programma's aandragen mag altijd, graag zelfs. Maar in een nieuw programma bekijken, beoordelen of er echt toegevoegde waarde is (de Meuktracker moet mijn inziens geen rommelbak worden) en er iets over schrijven gaat vaak veel tijd zitten en dat heb ik niet altijd.
Daar heb je een heel goed punt mee. Maar soms iedere keer weer dezelfde, daar wordt je moe van :O
Hier bedoel ik dan bijvoorbeeld de aanbeveling over CleanMyMac. Het zal zeker een goed programma zijn, maar na 3 keer weten mensen het wel. ;)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.