Iedere keer weer: Er is een update uit van een programma. En dan lees je bijvoorbeeld deze reacties:
Sinds kort een freeware & opensource alternatief gevonden: Greenshot
Is wat minder uitgebreid maar biedt wat mij betreft voldoende voor een kosteloos alternatief.
(Zie hier.)
En deze lijkt wel bijna reclame:
Heb zelf een licentie. Maar heb pas ook nog een goed gratis alternatief gevonden op www.totalcommander.nl namelijk 'MultiCommander'.
En deze dan
:
Sublime Text 2 al eens geprobeerd? http://www.sublimetext.com. Stuk beter dan Geany imho
Hier wordt je soms echt gewoon moedeloos van.
Het gaat toch om het programma waar een update voor uit is en niet over andere programma's?
Die kunnen ze dan toch net zo goed indienen als nieuwstip als die werkelijk zo goed zijn?!
Op het forum hebben we toch ook niet graag allemaal van die programmaaanbevelingen?
Waarom in de meuktracker dan wel?
En het ergste nog is dat sommige programma's wel 4 keer of zo worden ''aanbevolen''
Gewoon iedere keer bij hetzelfde programma.
Hier kun je een goed voorbeeld in lezen over de vele malen aanbevolen ''CleanMyMac.''
Hier wordt je afentoe echt chagrijnig van
.
Ik wil niet zeurderig overkomen, want ik vind het natuurlijk, zoals iedereen, goed als mensen elkaar helpen.
Maar ik denk dat dit toch niet helemaal de bedoeling is?!
Sinds kort een freeware & opensource alternatief gevonden: Greenshot
Is wat minder uitgebreid maar biedt wat mij betreft voldoende voor een kosteloos alternatief.
(Zie hier.)
En deze lijkt wel bijna reclame:
Heb zelf een licentie. Maar heb pas ook nog een goed gratis alternatief gevonden op www.totalcommander.nl namelijk 'MultiCommander'.
En deze dan
Sublime Text 2 al eens geprobeerd? http://www.sublimetext.com. Stuk beter dan Geany imho
Hier wordt je soms echt gewoon moedeloos van.
Het gaat toch om het programma waar een update voor uit is en niet over andere programma's?
Die kunnen ze dan toch net zo goed indienen als nieuwstip als die werkelijk zo goed zijn?!
Op het forum hebben we toch ook niet graag allemaal van die programmaaanbevelingen?
Waarom in de meuktracker dan wel?
En het ergste nog is dat sommige programma's wel 4 keer of zo worden ''aanbevolen''
Gewoon iedere keer bij hetzelfde programma.
Hier kun je een goed voorbeeld in lezen over de vele malen aanbevolen ''CleanMyMac.''
Hier wordt je afentoe echt chagrijnig van
Ik wil niet zeurderig overkomen, want ik vind het natuurlijk, zoals iedereen, goed als mensen elkaar helpen.
Maar ik denk dat dit toch niet helemaal de bedoeling is?!
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.