De versterker heeft het altijd prima gedaan tot twee maaden geleden. Toen begon hij af en toe uit te vallen en als je hem dan weer aan wou zetten dan ging dat bijna niet. Normaal is het zo dat als je op de aan knop druk je dan een paar seconde moet wachten en dan hoor je een tik en dan komt er geluid uit de boxen (de tik komt uit de versterker zelf) dit doe hij nu dus niet meer en je kan dus ook uren wachten op de tik. Soms als je het maar vaak genoeg probeert dan komt die tik weer terug en doet hij het voor de rest ook gewoon prima en uitvallen doet hij dan ook niet meer. Maar zet je hem dan weer uit dan krijg je hem weer bijna niet aan.
Heeft iemand een idee waar het probleem licht en hoe ik dit misschien kan oplossen want door de leeftijd van de versterker lijkt het me niet meer waard om hem professioneel te laten repareren.
ITWarrior
Heeft iemand een idee waar het probleem licht en hoe ik dit misschien kan oplossen want door de leeftijd van de versterker lijkt het me niet meer waard om hem professioneel te laten repareren.
ITWarrior