Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows telefonische activatie opgeheven?

Pagina: 1
Acties:

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb een Windows 7 Professional x64 licentie van MSDN AA die ik voor testdoeleinden gebruik. Ik heb Windows 7 met die licentie iedere keer maar op één pc tegelijk staan, maar hij heeft inmiddels al op heel veel PC's en laptops gestaan en waarschijnlijk daardoor werkt automatische activatie via internet vaak niet.

Ik gebruik daarom meestal de telefonische activatie, maar ik kwam er net achter dat de telefoonnummers niet meer werken.

Ik heb zowel 0800-0233487 als 020-7139240 geprobeerd, maar bij geen van beide krijg ik verbinding. Hij gaat ook niet over en na een seconde of 5 geeft m'n telefoon het dan op (HTC Desire met Hi Student via KPN netwerk). Ik heb hier ook geen andere telefoon waar ik het mee kan proberen, maar andere nummers kan ik wel gewoon bellen, dus ik neem niet aan dat het daar aan ligt.

Voor zover ik weet ligt het er ook niet aan dat het zondag is, want ik heb wel vaker op zondag of in de late uurtjes naar dat nummer gebeld en toen werkte het ook gewoon...

Is de telefonische activatie soms opgeheven?

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 21:46
Geen idee, maar als je de licentie in bezig hebt kun je toch ook gewoon via de 'illegale' manier activeren? Je hebt immers wel een licentie.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

020-7139240 werkt hier gewoon. Dat 0800 nummer is sowieso niet voor mobiel gebruik.
marti-n schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:54:
Geen idee, maar als je de licentie in bezig hebt kun je toch ook gewoon via de 'illegale' manier activeren? Je hebt immers wel een licentie.
'De illegale manier' zegt mij niet zo veel. Waarom zou je ook moeten gaan klooien met illegale manieren als je gewoon een legale licentie hebt?

[ Voor 70% gewijzigd door fsfikke op 06-11-2011 16:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 08:17
Gister nog wel gebruikt... Geen idee welk nummer het was..

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:06

DDX

0800 geeft melding dat je 020 moet bellen vanaf mobiel
en 020 krijg ik gewoon bandje en vraag of ik thuisgebruiker ben etc.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik begrijp er geen zak van, maar nu werkt het ineens wel terwijl ik niks anders doe dan drie kwartier geleden... Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt een fijne Grace periode (slmgr -rearm) dus alle tijd om het als het even niet lukt een dag later ofzo nog eens te bellen.

ps: voor testen zou je ook nog een 90 dagen trial Windows 7 Enterprise kunnen gebruiken, in plaats van je Retail licentie van MSDNAA.
Scheelt je een boel activeringgedoe.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 06-11-2011 22:39 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1