mijn PC bouwt statische electriciteit op, als ik mijn vinger in de waterbak hang (heb waterkoeling) dan reset mijn PC....deze ellende heb ik ook gehad voor de waterkoeling....wat kan het zijn? Mijn voeding niet goed meer ofzo? Als ik de voeding aanraak gebeurt er nix....soms reset ie ook spontaan zonder dat ik iets aanraak, wat the hell is this?????
Is je stopcontact geaard?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
wat voor voeding heb je en wat zijn de specs; volts vs. amper.
wat heb je er nu aanhangen.
greetinz
newt
leuk zo contact stereo GoT en mail!!
wat heb je er nu aanhangen.
greetinz
newt
leuk zo contact stereo GoT en mail!!
Probeer inderdaad een geaard stopcontact. Ik heb dit zelf nooit meegemaakt, maar aangezien ik (en mijn ouders) mijn eerste compu een jaar of 13 geleden kreeg, en in het boekje de aanwijzing stond: "alleen op geaard stopcontact aansluiten" heb ik nooit anders dan een geaard stopcontact gehad.
300 watt voeding met 30A op de +5. Rest weet ik niet (heb geen zin om de poeter nu open te maken). Helaas is mijn PC niet aangesloten op randaarde, vorige PC en andere PC's hebben/hadden er geen last van......
Pleur er eens een andere voeding in.
Heb je een Multimeter, controleer effe of je voeding stroom "lekt".
Mijn PC heeft geen last van statische electriciteit, maar ik wel

Vooral wanneer ik een auto aanraak.
Mzzl Diamon
Heb je een Multimeter, controleer effe of je voeding stroom "lekt".
Mijn PC heeft geen last van statische electriciteit, maar ik wel
Vooral wanneer ik een auto aanraak.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Als ik mijn kast aanraakte kreeg ik een behoorlijke oplawaaier. Een geaard stopcontact heb ik niet in de buurt van mijn pc dus heb ik hem nu geaard via de CV. Behalve de pc heb ik ook de waterbak en de radiateur op die manier geaard. Dit werkt mij mij prima.
Frits
Frits
Pagina: 1