voltage intel dh55hc verhogen

Pagina: 1
Acties:

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:15
beste tweakers

om te beginnen even mijn systeem:
moederbord: Intel DH55HC
processor: Intel Core i3-560
geheugen: Corsair XMS3 4GB(2x2GB) PC3-10666/1333MHz
HDD : 2x 2TB schijven(WD) 1x 1TB schijf(samsung) en 1 WD VelociRaptor IcePack 150GB 10Krpm( c schijf)
cpu koeler: Zalman CNPS11X Extreme(gister nieuw binnen gekregen)

vrijdag ben ik voor het eerste gaan overklokken, wat opzich wel goed uitpakte ik heb toen de cpu van 3,33Ghz naar 3,6Ghz weten te klokken
gister ben ik ermee verder gegaan en heb de cpu naar 3,7Ghz weten te klokken, echter is dit het max waarop ik hem heb kunnen krijgen, als ik verder ging kreeg ik fouten na wat op internet gezocht te hebben las ik ergens iets over de spanning dus leek het mij een goede poging om de voltage te verhogen
echter heb ik nog nergens in de bios kunnen vinden waar ik het voltage van de cpu kan verhogen(alleen van het geheugen)

dus mijn vraag is of iemand mij kan vertellen hoe ik het voltage moet verhogen
tevens ben ik ook nog op zoek naar goede informatie over hoe ik het geheugen het beste kan overklokken en waar ik daar verder rekening moet houden

alvast bedankt

groeten
rickie19

• rickie19
iemand die mij kan helpen???

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:18
Heb even voor je gezocht op internet, en dit moederbord kan dat volgens mijn zoektocht niet. Dit had je zelf ook uit kunnen zoeken. Zijn dus 2 oplossingen:

-een ander moederbord te kopen
-blij zijn met wat je nu hebt

• rickie19
nouja heb zelf ook wel op internet gezocht
echter kon ik niks vinden dat het wel kon maar kon ook nergens vinden dat het niet kon
maar in ieder geval bedankt :D nu weet ik waar ik aan toe ben