Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc werkt probleemloos in nieuwe case, maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb drie dagen geleden een nieuwe case gekocht. Heb alles correct aangesloten en pc start zonder problemen op, alleen krijg ik helemaal geen beeld op mijn monitor. Aan de monitor zelf zal het niet liggen want twee dagen geleden werkte em nog in mijn oude case. Er komt zelfs geen signaal van mijn pc naar het beeldscherm want ik moet constant mijn signal cable checken. Eigenlijk is er helemaal niets veranderd buiten de behuizing, en ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn.
Ander "probleempje": het Powerled-lampje brandt niet op het moederbord, maar zoals hierboven vermeld start alles zonder problemen, piepjes of andere toestanden.

Ziet iemand het probleem?

Alvast dank bij voorbaat!

Shuriken84

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Andere monitor en andere videokaart al geprobeerd? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als de power-led al niet eens gaat branden, is er meer aan de hand dan enkel dat je videkaart geen signaal geeft.

Het horen van geen piepjes... Heb je uberhaupt dat ding wel helemaal 'goed' in elkaar gezet? Is de pc-speaker wel aangesloten? If not, hoor je ook geen fout-codes.

Pak het boekjes van het moederbord & kast er bij, en dubbel/tripple-check of alles wel goed aangesloten is.

Door de totaal geen nuttige informatie in je OP moeten mensen hun glazenbol gaan pakken, en maar in het wilde weg gaan roepen wat het allemaal zou kunnen zijn.

Troubleshooten dus...

Ey!! Macarena \o/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Lezen en aan de hand ervan gaan testen.

En informatie toevoegen aan de openingspost, je zegt helemaal niets over je computer of componenten etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 09:27

M2M

medicijnman

Afstandsbusjes vergeten?

Check in ieder geval alle hardware eens. Trek de boel eens los, haal al het non-essentiele er uit en test het op een stuk karton.

-_-