Ik heb een telefoon (HTC) met abonnement van mijn werk (telfort, 300 minuten) en krijg u van een stichting waar ik veel vrijwilligerswerk doe (mede als beloning) een iphone met 275 minuten.
Ik bel gemiddeld totaal 200 minuten per maand.
De iphone wil ik tot mijn ''hoofd'' telefoon maken zodat daar alle gesprekken binnen komen. De gesprekken voor de stichtingen komen alleen 's avonds binnen en in het weekend, die voor mijn werk grotendeels alleen overdag .Kan ik de telefoons slim aan elkaar koppelen?
daarnaast: mijn dochter zou de HTC graag gebruiken (met haar sim kaart). Die ligt als het goed is toch maar ergens in een kast dan.
Zijn dit maar leuke gedachtenspinsels
, of is er een methode om slim gebruik te maken van twee telefoons en twee abonnementen?
Ik bel gemiddeld totaal 200 minuten per maand.
De iphone wil ik tot mijn ''hoofd'' telefoon maken zodat daar alle gesprekken binnen komen. De gesprekken voor de stichtingen komen alleen 's avonds binnen en in het weekend, die voor mijn werk grotendeels alleen overdag .Kan ik de telefoons slim aan elkaar koppelen?
daarnaast: mijn dochter zou de HTC graag gebruiken (met haar sim kaart). Die ligt als het goed is toch maar ergens in een kast dan.
Zijn dit maar leuke gedachtenspinsels