S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Verwijderd
En V&A is al ruilen, ruilen voor geld. Geld is een heel praktisch ruilmiddel.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Daten is wel erg leuk, maar je moet ook de rekeningen betalen, de obers fooi geven en leuk doen terwijl je dat misschien helemaal niet wilt. Erger is nog als je vroeg of laat een relatie krijgt. waarbij je in een relatie vaak geld voor seks ruilen is. Meestal is dat niet al te winstgevend, je moet veel investeren(cadeautjes,bonbons, schoenen, kleren) en maar je krijgt er ''Vanavond niet ik heb hoofdpijn'' ''Sorry ik ben ongesteld'' of erger ''Ik heb geen zin'' voor terugVerwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:15:
Er is geen datinggedeelte omdat de verhouding man/vrouw een beetje scheef loopt.
Maar in een relatie die via tweakers tot stand is gekomen, wellicht krijg je de volgende antwoorden ''Sorry schat ik ben bijna level 85 world of warcraft nog 1 siege, ga maar alvast slapen''
''Schatje ik heb bijna mijn processor op 6,7 gigahertz ik moet nog een klein beetje mijn southbridge tweaken om die laaste megahertz eruit te persen, ga maar alvast slapen''
''Lieverd ik speel nog 1 potje battleifeld 3 ik ben bijna level 20, ga maar alvast slapen''
Dat maakt geld voor geld ruilen een beter ruilmiddel.
misschien trekt dat juist wel vrouwen aan zo een dating sectie ..Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:15:
Er is geen datinggedeelte omdat de verhouding man/vrouw een beetje scheef loopt.
plus 30% hier is (waarschijnlijk) toch gay.
en idd is het ruilhandel,
bedoelde ruilen zonder geld eigenlijk.
''het zijn suggesties blijkbaar geen hele goeie''
@rakkerrazor link is dead btw
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Verwijderd
Ik denk het niet. Volgens mij is het ook geen voordeel als je op een datingsite vermeldt dat je in de ICT werkt bijvoorbeeld.ken-dj schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:36:
misschien trekt dat juist wel vrouwen aan zo een dating sectie ..
Ik ben er niet van op de hoogte dat er onder bijvoorbeeld ICT'ers meer homosexuelen zijn dan in andere groepen.plus 30% hier is (waarschijnlijk) toch gay.
Dat is toch veel minder praktisch? Je moet dan maar net iemand zien te vinden die iets waar jij iets aan hebt willen ruilen voor iets waar die ander iets aan heeft. Geld is praktisch, je kunt met één persoon iets ruilen voor geld, en vervolgens kun je met een andere persoon iets ruilen voor geld. Het hoeft qua waarde niet bij elkaar in de buurt te komen, dus geen of weinig nadelige "afrondingsfouten".en idd is het ruilhandel,
bedoelde ruilen zonder geld eigenlijk.
Volgens mij heb je er inderdaad niet goed over nagedacht.''het zijn suggesties blijkbaar geen hele goeie''
Zoals ik al erbij had vermeld heb je hiervoor toegang tot de GoT Huiskamer nodig en die heb jij nog niet. Nog ff lekker doorposten dus en daarna aanvragen zoals in de faq staat vermeld!ken-dj schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:36:
@rakkerzero link is dead btw
[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 06-11-2011 13:47 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
ooh ja zie het nu zag error staan vandaar dat ik het niet gelijk zag ,maar voldoe niet aan de eisen/voorwaarden dus mag de huiskamer geeneens in.Hahn schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:38:
Link is niet dood, je kan er alleen blijkbaar niet bij.
en Stuffis Generalis ofzo ook niet
er zit dus een verborgen woning/wereld achter tweakers nooit geweten .
zal volgende keer ff beter opletten ben zelden online hierzoZerora schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:45:
[...]
Zoals ik al erbij had vermeld heb je hiervoor toegang tot de GoT Huiskamer nodig en die heb jij nog niet. Nog ff lekker doorposten dus en daarna aanvragen zoals in de faq staat vermeld!
Je moest eens weten wat daar allemaal te vinden is.ken-dj schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:48:
er zit dus een verborgen woning/wereld achter tweakers nooit geweten .
Dit topic is gesloten.
![]()