videokaart besteld maar nooit geleverd

Pagina: 1
Acties:
  • 773 views

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:09
Ik heb bij User *snip* besteld en heb netjes geld overgemaakt maar ik heb nooit wat binnen gekregen en hij reageert ook nergens op :F

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 03:24 ]

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 23:09
Tja hoelang is het geleden dat je geld hebt overgemaakt... Kvind het trouwens niet passen van hier meteen zijn username en al op te zetten |:( Ik weet niet welk land het is, maar in België was er deze week ook een feestdag.

http://specs.tweak.to/16567

• Amdwarrior
28 Oktober. Maar hij kan opzich nog wel reageren kijk ik hoef het niet gelijk de eerste werkdag binnen hebben.

Verwijderd

Erg vroeg om deze posting te doen. Als iemand na 3 weken nog niet heeft gereageerd dan zou je het kunnen overwegen.
Iemand kan wel een goede reden hebben om niet te (kunnen) reageren (ziekte oid).

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:12
Hij was 31 oktober 's-ochtends vroeg voor het laatst op Tweakers aanwezig, dus als je per DM een berichtje gestuurd hebt zal hij die nog niet gelezen hebben.

Z'n mailadres staat in zijn profiel, dus als je je echt zorgen maakt zou je daar naar moeten schrijven, maar ook dan: als iemand wegens omstandigheden even niet on-line is gaat dat ook niet helpen.

Maar verder wat hierboven ook al geschreven is: geduld! Geef het even een week of twee, drie, niet iedereen is even snel en constant on-line...

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01 17:08
Ik heb laatst ook iets verstuurd naar Belgie wat bijna 2 weken duurde! Zou nog even wachten als ik jou was.

Misschien is hij wel op vakantie? Genoeg mensen die je dat niet melden bij zulke dingen!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Onzin, als je betaald hebt dient het product ook gewoon binnen 2 dagen verzonden te worden. Gaat dit niet, maak dit dan in de advertentie duidelijk, anders zijn omstandigheden waar je geen vat op hebt, maar 9 v/d 10x is het gewoon luiheid, poster heeft mijn inziens gewoon gelijk.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

De beoordelingen van deze verkoper stellen mij ook niet echt gerust :/

Waarom heb je eigenlijk toch besloten om iets van hem te kopen als je al zag dat mensen hem niet vertrouwden? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• Amdwarrior
Mandera schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:53:
Ik heb laatst ook iets verstuurd naar Belgie wat bijna 2 weken duurde! Zou nog even wachten als ik jou was.

Misschien is hij wel op vakantie? Genoeg mensen die je dat niet melden bij zulke dingen!
Kijk wat ie vermelde
*snip*
als je voor 15:00 even mailt om het rond te breiden dan kan ik hem vandaag nog verzenden!
;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 03:29 ]

Verwijderd

Er kan altijd iets onverwachts plaatsvinden. Geen reden om op zo'n korte termijn iemand permanent op internet als oplichter te noemen (zelfs strafbaar indien herleidbaar naar een persoon en hij er werk van wil maken).

Sowieso horen v&a zaken in het Pricewatch forum, waar ook een sticky staat met tips.

Deze gaat iig dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.