Hey mensen, ik sta voor een groot raadsel,
Een paar weken geleden heb ik met FRAPS beelden opgenomen van een spel in .avi formaal en deze zonder problemen bewerkt met WMM. Nu heb ik weer het een en ander opgenomen, ook weer met FRAPS en wil het ook weer met WMM bewerken, maar nu is het beeld plotseling zwart nadat ik de filmpjes in WMM geimporteerd heb
Het geluid werkt wel gewoon als de film in WMM afgespeeld wordt, maar er is dus geen beeld. Ik snap er niks van, want naar mijn weten is er niks veranderd aan codecs oid... Ik heb al geprobeeld om de K-lite pack opnieuw te installeren, maar het probleem blijft... Ik begrijp er echt niks van, want eerst werkte het dus wel prima... Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Een paar weken geleden heb ik met FRAPS beelden opgenomen van een spel in .avi formaal en deze zonder problemen bewerkt met WMM. Nu heb ik weer het een en ander opgenomen, ook weer met FRAPS en wil het ook weer met WMM bewerken, maar nu is het beeld plotseling zwart nadat ik de filmpjes in WMM geimporteerd heb