Omdat ik ondertussen elke keer weer teleurgesteld bent omdat developers niet de moeite nemen de meest basic requirements van een shooter in acht te nemen, en soms het onspeelbaar maken daardoor, lijkt mij het een goed idee om eens een topic te beginnen dat dit probleem centraal stelt. Ik wil een overzicht maken van shooters met acceleratie problemen, maar ook een overzicht van shooters zonder deze problemen. Als iemand een fout ziet in deze lijst, of een oplossing voor een bepaalde game heeft (a.u.b. echte oplossingen). Als ik er niets heb achterstaan weet ik zo snel de oplossing niet.
/me vraagt zich soms echt af wat de developers van tegenwoordig in godsnaam aan het doen zijn...
Al die mouse acceleration verpest echt mijn speelplezier
.

Maar goed, hier is de lijst:
Games zonder mouse acceleration
CS 1.6
CSS
Day of Defeat
Day of Defeat: Source
Team Fortress 2
Quake series
Unreal Tournament series
Battlefield 3 (fixed by patch)
Games met negatieve mouse acceleration
Just Cause 2 - ernstige negatieve mouse acceleration, geen oplossing of support meer
BF:BC2
Assassins Creed 2
DNF
Dead Space
Mafia 2
Operation Flashpoint: Dragon Rising (en Co.)
Rainbox Six Vegas 2
ARMA II
Rage
Games met positieve mouse acceleration
Bioshock 2 - kan iemand dit bevestigen, het is een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb en weet wel dat er zeker acceleratie was maar weet niet meer of dit negatief of positief was.
/me vraagt zich soms echt af wat de developers van tegenwoordig in godsnaam aan het doen zijn...
Al die mouse acceleration verpest echt mijn speelplezier

Maar goed, hier is de lijst:
Games zonder mouse acceleration
CS 1.6
CSS
Day of Defeat
Day of Defeat: Source
Team Fortress 2
Quake series
Unreal Tournament series
Battlefield 3 (fixed by patch)
Games met negatieve mouse acceleration
Just Cause 2 - ernstige negatieve mouse acceleration, geen oplossing of support meer
BF:BC2
Assassins Creed 2
DNF
Dead Space
Mafia 2
Operation Flashpoint: Dragon Rising (en Co.)
Rainbox Six Vegas 2
ARMA II
Rage
Games met positieve mouse acceleration
Bioshock 2 - kan iemand dit bevestigen, het is een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb en weet wel dat er zeker acceleratie was maar weet niet meer of dit negatief of positief was.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 19:56 ]