Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe HD6950 binnen, en ik wilde proberen om daar op 3 schermen mee te gamen. Ik heb 2 schermen van philips (222E) en een samsung syncmaster 206BW. Tot mijn verbazing kan ik niet meer dan 2 schermen tegelijkertijd actief krijgen. Eentje zit verbonden met een DVI naar HDMI kabel, eentje met een DVI-DVI en eentje met een VGA-DVI kabel. er zitten dus twee DVI plugs in de videokaart met één HDMI, en er zitten 2 DVI in de beeldschermen en één VGA.

Als ik in windows het beeld probeer in te stellen herkent hij het wel, maar is het scherm "disconnected" Als ik hem dan probeer aan te zetten staat er dat hij de bewerking niet uit kon voeren..

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/5447/probleem1.png

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/1230/probleem2.png

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Werkt Eyefinity niet alleen via Displayport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
Navi schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:51:
Werkt Eyefinity niet alleen via Displayport?
Niet dat ik weet, ik kan namelijk ook gewoon eyefinity op 2 schermen aan de praat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na verder rond surfen, klopt mijn redenering niet. Excuses.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
triple screen op eyefinifty werkt aleen als je een native displayport poort gebruikt, een actieve (!) adapter van DP-> DVI of een displayport -> VGA adapter. Dit laatste is de goedkoopste optie als je geen scherm hebt met native displayport.

Hier kun je niet rond als je 3 schermen wilt gebruiken.

*edit*

bovenstaande bericht klopt niet echt. 1 displayport gebruiken is de voorwaarde. 2 is absoluut niet nodig. Je kunt perfect 2 DVI aansluitingen gebruiken en de derde via een displayport -> VGA adapter.

[ Voor 26% gewijzigd door foetus_ op 05-11-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
foetus_ schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:56:
triple screen op eyefinifty werkt aleen als je een native displayport poort gebruikt, een actieve (!) adapter van DP-> DVI of een displayport -> VGA adapter. Dit laatste is de goedkoopste optie als je geen scherm hebt met native displayport.

Hier kun je niet rond als je 3 schermen wilt gebruiken.

*edit*

bovenstaande bericht klopt niet echt. 1 displayport gebruiken is de voorwaarde. 2 is absoluut niet nodig. Je kunt perfect 2 DVI aansluitingen gebruiken en de derde via een displayport -> VGA adapter.
Een DP naar VGA adapter? en die is dan niet actief? Die is dus wel regelijk goedkoop neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Pagina: 1